Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Okul Öncesi Dönemde Devlet Koruması Altındaki Çocukların Genel Gelişimi
Date
2016-09-05
Author
AKKAYA, SEVİNÇ
Kazak Berument, Sibel
GÜNEŞ, SEREN
OKUR, ŞÜKRAN
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
26
views
0
downloads
Cite This
URI
http://www.psikoloji2016.org/gorseller/files/bildiri-kitabi.pdf
https://hdl.handle.net/11511/100074
Conference Name
19.Ulusal Psikoloji Kongresi
Collections
Department of Psychology, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Okul Öncesi Dönemde Devlet Koruması Altındaki Çocukların Genel Gelişimi
AKKAYA TAHTA, SEVİNÇ; Kazak Berument, Sibel; GÜNEŞ, SEREN; OKUR, ŞÜKRAN (2016-09-22)
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Sürdürülebilirlik Tüketim Kalıplarına Yönelik Görüşleri
Olgan, Refika (null; 2016-09-30)
Okul önceki dönemdeki çocukların (n=36) sürdürülebilir tüketim kalıplarına yönelik görüşlerini belirlemek amacı ile yapılan bu nitel araştırmaya Ankara örnekleminden 36 çocuk dâhil edilmiştir. Görüşme soruları, Öztürk-Kahriman, Olgan ve Tuncer (2012) tarafından uyarlanan “Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Çevre Konularına Karşı Tutumları” isimli resimli ölçekten alınmıştır. Çocukların tüketimi azaltma ile ilgili görüşleri analiz edildiğinde, çocukların büyük bir çoğunluğunun (n=23) tüketimi azaltmaya yönelik...
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Biyolojik Çeşitlilik ve Korunması Hakkındaki Görüşleri
Dilek, Hasan; Olgan, Refika (null; 2017-10-21)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Doğaya Yakınlık (Biyofili) Seviyelerinin Araştırılması
Yılmaz, Simge; Olgan, Refika (2017-01-01)
The currentresearch aims to investigate 60-66 months-oldpreschool children’s affinity towards nature (biophilia) and to identify the reasons of their positive (biophilic) and negative (biophobic) reactions to a natural stimulus. This research also aims to explore if preschool children’s levels of biophilia differ depending on two factors: the levels of naturalness of the outdoor environments of the early child care centers that children enrolled a...
Okul Öncesi Dönem Çocukları Hangi Bilim Etkinliklerini Tercih Ediyor?: Bir Bilim Fuarı Deneyimi
Çetin, Mustafa; Cengizoğlu, Seçil; Eryiğit, Sümeyra; Demircan, Hasibe Özlen; Tonga, Funda Eda; Şenyurt, Ezgi (null; 2018-05-05)
Problem Durumu Çocuklar doğdukları andan itibaren yaşadıkları dünyayı keşfetme ve araştırma eğilimindedirler. Şöyle ki, günlük yaşamlarında karşılaştıkları, araştırılmayı ve keşfedilmeyi bekleyen bir çok canlı (kendileri de dahil), fiziksel ve kimyasal olay gibi “gizemli” olaylar ve varlıklarla dolu bir çevre, çocukları araştırmaya ve keşfetmeye teşvik eder. Diğer yandan, çocukların günlük yaşamları birçok bilimsel olgu ya da olay ile ilgili deneyim olanağını içerse de, bu deneyimler en iyi biçimde yetişkin...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
S. AKKAYA, S. Kazak Berument, S. GÜNEŞ, and Ş. OKUR, “Okul Öncesi Dönemde Devlet Koruması Altındaki Çocukların Genel Gelişimi,” presented at the 19.Ulusal Psikoloji Kongresi, İzmir, Türkiye, 2016, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: http://www.psikoloji2016.org/gorseller/files/bildiri-kitabi.pdf.