Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Gözde Kaplan Can
E-mail
gkaplan@metu.edu.tr
Department
Department of Mathematics and Science Education
ORCID
0000-0002-2830-0684
Web of Science Researcher ID
AAZ-8276-2020
Publications
Theses Advised
Open Courses
Projects
Geometrik düşünme sürecinde ölçmede tahmin becerisi
Kaplan Can, Gözde (Vizetek, 2023-10-01)
Geometrik Düşünme Sürecinde Ölçmede Tahmin Becerisi
KANDİL ŞIVKA, SEMANUR; Kaplan Can, Gözde; KARAGÖZ AKAR, GÜLSEREN; Bulut, Safure (vizetek, 2023-01-01)
Ortaokul Öğrencilerine Verilen Matematik Ev Ödevleri Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Kaplan Can, Gözde; GELBAL, SELAHATTİN (2022-04-01)
Çalışmada ortaokullarda öğrencilere verilen matematik ev ödevlerinin özellikleri, ödevlere verilen geri bildirim türleri, ev ödevlerine aile katılımının nasıl sağlandığı ve öğrencilerin, öğretmenlerin ve velilerin matemati...
Ortaokul Öğrencilerine Verilen Matematik Ev Ödevleri Hakkında Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Kaplan Can, Gözde; Gelbal, Selahattin (2022-03-01)
Çalışmada ortaokullarda öğrencilere verilen matematik ev ödevlerinin özellikleri, ödevlere verilen geri bildirim türleri ve ev ödevlerine aile katılımının nasıl sağlandığı araştırılmıştır. Araştırma bir tarama yöntem çalış...
Investigating the characteristics of algebra tasks generated by preservice mathematics teachers
Kaplan Can, Gözde; İşler Baykal, Işıl; Kabar, Makbule Gözde Didiş; Çakıroğlu, Erdinç (2022-02-22)
This study was conducted to investigate the characteristics of algebra tasks that middle school preservice mathematics teachers developed at the end of a three-week training related to examining and categorizing algebra it...
Preservice middle school mathematics teachers' development in formative assessment.
Kaplan Can, Gözde; Haser, Çiğdem (2020-01-07)
The study was conducted to investigate preservice middle school mathematics teachers’ professional development in formative assessment practices they plan to implement in classrooms. Basic qualitative research method was e...
21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme
Sevinç, Şerife; Kaplan Can, Gözde (null, Anı Yayıncılık, 2019-12-01)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ödev Uygulamaları: TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Türkiye Örneklemi.
Kaplan Can, Gözde (2019-12-01)
Ödev Çıkmazı
Kaplan Can, Gözde (2019-06-01)
A NEED ASSESSMENT STUDY ABOUT THE IMPLEMENTATION OF STEM-RELATED ACTIVITIES: CHALLENGES AND NEEDS OF MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS
Kaplan Can, Gözde (null; 2018-09-07)
F
P
1
2
N
E
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX