Gözde Kaplan Can

E-mail
gkaplan@metu.edu.tr
Department
Department of Mathematics and Science Education
Web of Science Researcher ID
21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme
Sevinç, Şerife; Kaplan Can, Gözde; Haser, Çiğdem (null, Anı Yayıncılık, 2019-12-01)
A NEED ASSESSMENT STUDY ABOUT THE IMPLEMENTATION OF STEM-RELATED ACTIVITIES: CHALLENGES AND NEEDS OF MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS
Kaplan Can, Gözde (null; 2018-09-07)
Relationship between Motivational Constructs and Students’ Mathematics Achievement: A case of TIMSS 2015
Kaplan Can, Gözde; Erdem, Başak (2018-04-22)
Preservice mathematics teachers’ views about planning the assessment.
Kaplan Can, Gözde; Haser, Çiğdem (2017-12-28)
Matematik performansında 4. sınıftan 8. sınıfa olan değişimler: TIMSS Türkiye verilerinin başarı ve bilişsel derinlik açısından incelenmesi
Çelikdemir, Kübra; Kaplan Can, Gözde; İşler Baykal, Işıl; Çakıroğlu, Erdinç (2017-05-17)
Preservice teachers’ understandings of sustainability based on ontological entities
Demirci, Sinem; Kaplan Can, Gözde; Cengizoğlu, Seçil; Şen, Mehmet (2017-04-20)
Pre-service teachers’xx understandings of sustainability based on ontological entities.
Demirci, Sinem; Kaplan Can, Gözde; Cengizoğlu, Seçil; Şen, Mehmet (2017-04-20)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDEKİ BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİNİN SINIF SEVİYELERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
Kaplan Can, Gözde; Şen, Mehmet; Kıran, Dekant (2016-10-20)
Ortaokul öğrencilerinin matematik ve fen bilimleri derslerindeki başarı hedef yönelimlerinin sınıf seviyelerine göre karşılaştırılması
Kaplan Can, Gözde; Şen, Mehmet; Kıran, Dekant (2016-09-30)
Preservice middle school mathematics teachers conceptions of proof
Dilberoğlu, Merve; Kaplan Can, Gözde; Haser, Çiğdem (null; 2015-11-05)
Developing students’ understanding of proof has become an important task of mathematics educators (Hanna & de Villiers, 2008). Teachers’ competence in creating opportunities for their students and enhancing their experienc...
Citation Formats