Semanur Kandil

E-mail
semanur@metu.edu.tr
Department
Graduate School of Social Sciences
Scopus Author ID
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Matematik Derslerinde Kullandıkları Çoklu Temsiller
Kandil, Semanur; Işıksal Bostan, Mine (2021-07-09)
Problem DurumuGünümüzde COVID-19 pandemisi sebebiyle birçok ülke gibi ülkemizde de 2019-2020 eğitim öğretim yılının bahar döneminden itibaren yüz yüze eğitim yerine uzaktan eğitime geçilmiştir. Öğretmen ve öğrenci etkileşi...
Strategies Used By First Grade Students İn The Process Of Solving Join Problems
Aytekin, Emine; Sevinç, Şerife; Işıksal Bostan, Mine; Kandil, Semanur (2019-10-23)
SECOND GRADE STUDENTS’ INTUITIVE MODELS OF DIVISION
Kandil, Semanur (null; 2019-10-23)
1. sinif ögrencilerinin cikarma problemleri cozerken kullandiklari toplama stratejileri
Sevinç, Şerife; Işıksal Bostan, Mine; Çakıroğlu, Erdinç; Kandil, Semanur (2018-10-06)
Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Conceptions and Affective Dispositions toward Mathematics
Kandil, Semanur; Işıksal Bostan, Mine (null; 2018-09-30)
Affective issues play an important role in mathematics education (McLeod, 1992). Affective variables such as belief, attitude, and conceptions take attention as a crucial topic in research on mathematics education (McLeod,...
First Grade Students’ Counting Strategies
Kandil, Semanur; Işıksal Bostan, Mine; Sevinç, Şerife; Çakıroğlu, Erdinç (2018-09-30)
Development of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Geometric Thinking Levels via Tessellation
Kandil, Semanur; Işıksal Bostan, Mine (null; 2018-09-07)
Ufkun Ötesinde Matematik
Olgun, Beyza; Savuran, Rüya; Kandil, Semanur (2017-11-11)
Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Solution Strategies Regarding Multiplication with Decimals
Kandil, Semanur; Işıksal Bostan, Mine (2017-08-25)
Origami Tabanlı Öğretimin İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Motivasyonu ve Endişesi Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Kandil, Semanur; Işıksal Bostan, Mine (2017-05-14)
Citation Formats