Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Aday Ülkelerin Avrupa Birliği bölgesel fonlarını emilim (Absorbsiyon) performansı: Türkiye örneği
Download
TnprNU5EUT0.pdf
Date
2007
Author
Ege, Aylin
Loewendahl, Ebru Ertugal
Akşit, Sait
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
33
views
16
downloads
Cite This
URI
https://app.trdizin.gov.tr/publication/project/detail/TnprNU5EUT0
https://hdl.handle.net/11511/49774
Collections
Department of Economics, Project and Design
Suggestions
OpenMETU
Core
Aday Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Uygulamaları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma: Türkiye ve ABD (Wisconsin Eyaleti) Örneği
Tekir, Serpil (2022-04-01)
Research provides considerable evidence that students of effective teachers have significantly higher achievement than students of ineffective teachers. According to the research findings, the induction support provided to beginning teachers who are less effective can accelerate their professional growth, making them more effective faster. Although there is no universal best practice in beginning teacher induction, there are many programs around the world that are well-planned and executed. When desi...
A Neofunctionalist Approach to the EU's External Border Management: The Case of Frontex
Ozan, Zeynep; Torun, Zerrin; Department of International Relations (2021-12-3)
This thesis examines the integration of the external border management in the European Union (EU) through the theoretical lens of neofunctionalism with the case study of Frontex. Although the external border management area is under shared competence, the establishment of Frontex as an Area of Freedom, Security and Justice (AFSJ) agency in 2004 and its upgrading to the European Border and Coast Guard (EBCG) in 2016 to ameliorate the efficiency of management at the external borders of the Union represented a...
Engelli Bir Üniversite Öğrencisinin Deneyimleri: İki Farklı Analiz Yöntemiyle Değerlendirme
Koca-Atabey, Müjde; Öz, Bahar (Orta Doğu Teknik Üniversitesi (Ankara, Turkey), 2018)
Literatürde engel ile ilgili farklı bakış açıları mevcuttur. Bunların en bilinenleri tıbbi model, sosyal model ve biyopsikososyal modeldir. Bu çalışma; engeli, hayatın bir gerçeği, değişik bir yaşam deneyimi, ilginç ve müspet bir olgu olarak tanımlayan sosyal model çerçevesinde kurgulanmıştır. Bu çalışma kapsamında, engelli bir üniversite öğrencisinin eğitim hayatıyla ilgili deneyimlerinin incelemesi amaçlanmıştır. İlk aşamada, katılımcı ile 55 dakika süren bir görüşme yapılmış ve konuşulanlar kelimes...
Engelli Bir Üniversite Öğrencisinin Deneyimleri: İki Farklı Analiz Yöntemiyle Değerlendirme
Atabey, Cemile Müjde; Öz, Bahar (2018-06-01)
Yerel Yönetimlere Bütünsel Bir Bakış Türkiye de devletin ve siyasa yapım sürecinin mekansal dönüşümü üzerine bazı ön düşünceler
Bayırbağ, Mustafa Kemal (2009-01-01)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
A. Ege, E. E. Loewendahl, and S. Akşit, “Aday Ülkelerin Avrupa Birliği bölgesel fonlarını emilim (Absorbsiyon) performansı: Türkiye örneği,” 2007. Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://app.trdizin.gov.tr/publication/project/detail/TnprNU5EUT0.