Geleneksel Ölçme ve Değerlendirmeden Alternatif Ölçme ve Değerlendirmeye Geçişi Metaforlarla Anlamak.

Download
2017-4-28

Suggestions

Demokratik ve kapsayıcı eğitimin Önündeki engelleri aşmada ilk adım: öğretmen eğitimi, 27-29 April 2017.
Taneri, Pervin Oya (null; 2017-04-28)
A computational architecture methodology for design in traditional tissue: the case of Kalkan
Karabağ, Kutay; Asatekin, Gül; Department of Architecture (2010)
This study targets to address the problem of 'new building in a traditional setting', utilizing computational design tools. The intention is to provide a methodology for analysis of architectural features of a traditional tissue and moreover propose computational design strategies utilizing algorithms for processing analytical data serving new building design. In the introduction part, this goal is exposed as well as a critic discussion based on a conservationist perspective for contemporary examples of com...
Anne Duyarlılığının Yaşamın İlk Yılında Öz-Düzenleme ile İlişkisi
Selçuk, Emre(2015-12-31)
Son yıllardaki çalışmalar erken yaşantıdaki çevresel etkilerin, özellikle ebeveyn davranışlarının ileriki yıllarda öz-düzenleme kapasitesine etki ettiğini göstermişse de bu ilişkinin altında yatan mekanizmalar halen tam olarak bilinmemektedir. Özellikle yaşamın ilk yılında öz-düzenlemenin öncüsü sayılabilecek davranışlar başta ebeveyn duyarlılığı olmak üzere çevresel faktörlerden nasıl etkilenmektedir? Bu etkilerin altında yatan fizyolojik mekanizma nedir? Önerilen çalışma, bu soruları cevaplamayı amaçlamak...
Thomas Hardy as a threshold figure and crisis of representation in his poetry—a deconstructionist reading
Özgür, Nilüfer; Birlik, Nurten; Department of English Literature (2015)
Thomas Hardy is a poet who produced most of his poetry in the Victorian age but published it largely in the twentieth century when the literary sensibility was predominantly modern. Although Hardy is not conventionally considered a Modernist poet, he shares with Modernists an element that can be referred to as the linguistic crisis by which they try to get over the sense of anxiety against the backdrop of a chaotic world and problematized language. The forerunner of Deconstructionism, Derrida, exposes a lon...
Erken Dönem Yaşam Stresinin Çocukların Kortizol Düzeyleri ve Bilişsel Becerileri Üzerindeki Etkisi: Mizacın Düzenleyici Rolü
Kazak Berument, Sibel(2018-12-31)
Erken dönem yaşam stresi (EYS), çocukların erken dönemde bir veya birden fazla risk faktörüne maruz kaldıkları, ancak onlarla başa çıkacak yeterli kaynağa sahip olmadıkları şeklinde tanımlanmaktadır (Pechtel & Pizzagalli, 2011). Yoksulluk, şiddet, ihmaller, fiziksel veya duygusal istismar, ve felaketler sıklıkla çalışılan erken yaşam stresi örnekleridir (Brown ve ark. 2009). EYS, kısa ve uzun vadede çocukların gelişimlerini olumsuz etkilemektedir (De Bellis, 2005; Lupien, McEwen, Gunnar ve Heim, 2009). Düşü...
Citation Formats
P. O. Taneri, “Geleneksel Ölçme ve Değerlendirmeden Alternatif Ölçme ve Değerlendirmeye Geçişi Metaforlarla Anlamak.,” presented at the ULEAD 2017, 2017, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/71488.