Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Görme Engelli Okul Öncesi Çağı Çocuklar için Oyuncak Tasarımları Hedefler Süreç ve Sonuç
Date
2003-01-31
Author
Börekçi, Naz Ayşe Güzide Z.
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
94
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/73566
Conference Name
Ankara Üniversitesi EBF XII. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Collections
Department of Industrial Design, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Görme Engelli Öğrenciler için Fizik Ders Araçları
BÜLBÜL, MUSTAFA ŞAHİN; Eryılmaz, Ali (Murat Kitabevi, 2012-01-01)
Görme engelli çocuklar için oyuncak tasarımı
Börekçi, Naz Ayşe Güzide Z. (null; 2007-07-01)
Görme Engelliler için Web Sayfalarında Erişilebilirliğin Sağlanması
Yıldırım Yücel, Cihan; Acartürk, Cengiz (2006-02-11)
Günümüzde kurumların ve kişilerin web sayfalarına sahip olması, kendilerini bu web sayfaları ile tanıtmaları, işlerini web sayfaları üzerinden gerçekleştirmeleri sıkça rastladığımız durumlardır. Hatta bir kurumun veya bir kişinin web sayfası edinmesi neredeyse zorunluluk haline gelmiştir. Bu koşullarda, hazırlanan web sayfalarının ziyaret eden herkes tarafından sorunsuzca erişilebilir olması gittikçe daha fazla önem kazanmaktadır. Erişilebilirlik, diğer taraftan, engelli kişiler için de büyük önem taşımakta...
The predictors of life satisfaction of visually impaired turkish adolescents
Aydemir, Deniz; Sümer, Zeynep; Department of Educational Sciences (2009)
Present study investigated the role of gender, age, perceived level of impairment, income, social activity level, and perceived social support from family, friend, and significant other in predicting total, family, friend, self, school, and living environment related life satisfaction of visually impaired Turkish adolescents. Participants were consisted of 138 volunteered visually impaired adolescents resides in Ankara. Age of the participants ranged between 11 and 22 with the mean of 14.38 (SD = 2.17). Dat...
Görme engelli öğrenciler için erişilebilir soru tasarımı: grafikli soru örneği
Öden Acar, Arzu; Eryılmaz, Ali (null; 2017-09-14)
Görme engelli öğrenciler YGS ve LYS’de okuyucu talep etmeleri durumunda görsel içeriği olan sorulardan muaf olmaktadırlar. Bu sorulara grafik içeren sorular da dahildir. Sınavlarda matematik, fizik, kimya gibi alan sorularında gören öğrenciler için sorulan çeşitli grafikli sorular bulunmaktadır. Burada akla gelen “öğrenciye bu soruları sunmamaktaki sebep öğrencinin soruları yapamaması mı yoksa grafikli içeriğin hem derste hem de sınavlarda öğrenciye ulaşabileceği şekilde sunulmaması mıdır?” sorusudur. Araşt...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
N. A. G. Z. Börekçi, “Görme Engelli Okul Öncesi Çağı Çocuklar için Oyuncak Tasarımları Hedefler Süreç ve Sonuç,” Ankara, Türkiye, 2003, p. 183, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/73566.