Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrencilerin Kesir Ondalık Gösterim ve Yüzde Kavramlarının İlişkisi Hakkındaki Bilgilerine Dair Düşünceleri ve Önerileri
Date
2014-05-15
Author
Girit, Dilek
Akyüz, Didem
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
130
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/73706
https://personel.trakya.edu.tr/dilekgirit/#.YECjy2gzYdU
Conference Name
13. Matematik Sempozyumu Anadolu’da Matematik (MATDER), (15 - 17 Mayıs 2014)
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Problem Çözmede Biliş Üstbiliş Süreçlerinin İncelenmesi
Girit, Dilek; Akyüz, Didem (null; 2014-09-11)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilirlik için Matematik Eğitimi Üzerine Görüşleri
Karaarslan Semiz, Güliz; İşler Baykal, Işıl (null; 2018-06-15)
: Subject teachers can contribute to education for sustainability by integrating sustainability concept into their courses. By relating mathematics topics with today’s world problems, mathematics teachers can realize the significance of teaching sustainability. As a starting point, this study aimed to investigate the opinions of middle school pre-service mathematics teachers related to incorporating sustainability to their teaching. Method: In this study, a basic qualitative research design was used. The da...
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Matematik Tarihinin Matematik Eğitiminde Kullanılmasına İlişkin Tutum Ve İnançları İle Matematik Tarihi Hakkında Sahip Oldukları Bilgiler.
Işıksal Bostan, Mine(2011-12-31)
Bu proje ile İç Anadolu Bölgesi'nde öğrenim görmekte olan ilköğretim ikinci kademe (6-8. sınıf düzeyleri) öğrencilerinin matematik tarihinin matematik derslerinde kullanılmasına yönelik tutum ve inançları ile M.E.B'in önerdiği üzere sahip olmaları beklenen matematik tarihi bilgilerine ne ölçüde sahip olduklarının incelenmesi amaçlanmaktadır. Ayrıca bu amaçlar doğrultusunda M.E.B tarafından kazandırılması tavsiye edilen bazı temel matematik tarihi bilgilerine ilköğretimde verilen matematik derslerinde ne ölç...
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre İle İlgili Sahip Oldukları Epistemeolojik İnançlar
Yılmaz Tüzün, Özgül(2009-12-31)
Araştırmanın kapsamı Bu araştırmanın örneklemini dördüncü sınıf ilköğretim fen bilgisi öğretmenliğinde okuyan öğretmen adayları oluşturacaktır. Bu çalışma nitel bir çalışma olacaktır. Çalışmaya katılım gönüllülük esaslarına bağlı olarak yapılacaktır. Katılımcılarla yapılacak mülakatlar ses kayıt yöntemiyle kaydedilecek ve bu çalışma için veri oluşturacaktır. Verilerin analizi için nitel araştırmanın veri analizlerinden teori üretme tekniğinin veri analiz metodu kullanılacaktır. Bu metoda göre her bir öğren...
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgen Tanımları Ve Bu Tanımların Dörtgenleri İlişkilendirmedeki Ve Sınıflandırmadaki Rolüne İlişkin Kavrayışları.
Çakıroğlu, Erdinç(2011-12-31)
Bu çalışmanın amacı ilköğretim matematik öğretmen adaylarının dörtgen tanımlarını matematiksel olarak doğru değerlendirme ve oluşturma becerileri ile tanımların dörtgenleri sınıflandırmadaki rolünü anlama becerilerini incelemektir. Ayrıca dinamik geometri ortamıyla desteklenmiş öğrenme aktivitelerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının dörtgenleri tanımlama ve sınıflandırma becerilerine katkısı incelenecektir.
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
D. Girit and D. Akyüz, “İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrencilerin Kesir Ondalık Gösterim ve Yüzde Kavramlarının İlişkisi Hakkındaki Bilgilerine Dair Düşünceleri ve Önerileri,” Karabük, Türkiye, 2014, p. 330, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/73706.