Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Farklı ama aynı! Öğretmenlerin farklılıklara saygı düzeyi
Download
7-8 Kitap CURRENT ACADEMIC STUDIES IN EDUCATION SCIENCES.pdf
Date
2018-11-01
Author
Taneri, Pervin Oya
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
94
views
921
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/74716
Conference Name
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), (16 - 17 Kasım 2018)
Collections
Department of Educational Sciences, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Farklı Ama Aynı! Aday Öğretmenlerin Farklılıklara Saygı Düzeyi
Taneri, Pervin Oya (Ivpe, Cetinje-Montenegro, 2018-01-01)
Being dissimilar but feeling entitative at the same time: The moderating role of diversity beliefs
Dindar, Nefide; Acar, Feride Pınar; Department of Business Administration (2022-8)
The purpose of this study is to investigate the moderated indirect effect of demographic dissimilarity (gender, nationality and informational dissimilarity) on incivility, citizenship behavior, emotional conflict, satisfaction with group and perceived performance through entitativity in which diversity beliefs is a moderator. To test the hypotheses, data were acquired from 94 undergraduate students registered to the Organizational Behavior class of Business Administration Department at Middle East Technical...
Farklı Nedenlerle Çalışma Ve Çalışmanın Genç Üzerine Etkileri
Çelik, Kezban; Beşpınar Akgüner, Fatma Umut (Sosyal Bilimler Araştırmaları Derneği, 2011-06-01)
Ücretli çalışma, genellikle, yetişkin kişiye özgü bir deneyim olarak görülmektedir. Çocuk ve gençler çalışma hayatının dışında görülmekte ve bu dönem yetişkinliğe hazırlanma olarak değerlendirilmektedir. Bu kapsamda çalışma genç için belirlenmiş “hayata hazırlanma” döneminin sonlandırılması olarak değerlendirilmekte ve okuldan işe geçiş gençlerin hayatlarındaki en önemli değişim olarak kabul edilmektedir. Bu çalışmada okuldan işe geçiş deneyiminin üç farklı biçimini; “okurken çalışma”, “okulu terk ederek ça...
Expression analysis of nitrogenase genes in rhodobacter sphaeroides o.u.001 grown under different physiological conditions
Akköse, Sevilay; Gündüz, Ufuk; Department of Biology (2008)
Hydrogen has an extensive potential as a clean and renewable energy source. Photosynthetic, non-sulphur, purple bacteria, Rhodobacter sphaeroides O.U.001 produces molecular hydrogen by nitrogenase enzyme. Nitrogenase enzyme is encoded by nifHDK genes and expression of the structural genes, nifHDK, is controlled by NifA which is encoded by nifA gene. The transcription of nifA is under the control of Ntr system and product of prrA gene. Relationship between the genes that have roles in nitrogenase synthesis s...
Farklı açılardan biçimbilimsel işlemleme
Kırkıcı, Bilal; ATAMAN, ESRA; Çağlar, Ozan Can; Oğuz, Enis; DEMİR, ORHAN; ÇELİKKOL, NURTEN (2021-08-02)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
P. O. Taneri, “Farklı ama aynı! Öğretmenlerin farklılıklara saygı düzeyi,” Ankara, Türkiye, 2018, p. 197, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/74716.