İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞE VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK YETERLİK ALGILARI/ PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ EFFICACY BELIEFS TOWARD MATHEMATICS AND MATHEMATICS TEACHING

2006-01-01
Işıksal Bostan, Mıne
Çakıroğlu, Erdinç
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION

Suggestions

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ KİMLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Haser, Çiğdem; Çelikdemir, Kübra(2016-12-31)
Bu araştırmanın amacı, 4. sınıf ilköğretim matematik öğretmen adaylarının mesleki kimliklerini söylemlerinde nasıl yansıttıklarını incelemek ve mesleki kimliklerini geliştirmelerine video örnek olay yoluyla yardımcı olmaktır. Öğretmen adaylarının gönüllü katılımları ile oluşturulan bir uygulama topluluğunda, tecrübeli öğretmenler tarafından çekilmiş video örnek olayları tartışılacaktır. Bu tartışmalar sırasında ve yapılan görüşmelerde öğretmen adaylarının gelişen mesleki kimliklerini nasıl ortaya koydukları...
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ İÇİN İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BİLGİ VE TUTUM TESTİ GELİŞTİRME
Teksöz, Gaye; Şahin, Elvan(2015-12-31)
İklim değişikliği oldukça yoğun hazırlanmış ilköğretim programına son yıllarda eklenen konuların arasında yer almaktadır. Ancak, bu konu için uygun görülen zaman ilköğretim öğrencilerinde anlamlı öğrenme sağlanması açısından yetersizdir. Ek olarak, iklim bilimi ve iklim değişikliğinin disiplinler arası yapıda olması ve medya tarafından aktarılan hatalı bilgiler de öğrencilerde kavram yanılgılarına sebep olmaktadır. Türkiye'nin 5. Ulusal İklim Değişikliği Raporunda belirtilen eğitim hedefleri doğrultusunda ...
İLK VE ORTAOKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA YÖNETİM STRATEJİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI
AKBABA, AHMET; Erberk, Elif (2015-01-01)
Bu araştırmanın amacı, ilk ve ortaokul müdürlerinin, okulda yaşanan çatışmaları yönetme stratejilerine ilişkin öğretmen algılarını belirlemektir. Eğitim örgütleri demokratik kuruluşlardır. Demokrasi kuralları özellikle ilkokullardan başlayarak öğrencilere yaparak yaşayarak öğretilir. Okullarda her türlü görüşü taşıyan farklı sendikalara üye olan öğretmenlere rastlamak mümkündür. Farklılıklar, zaman zaman okul içi uygulamalardan dolayı, gizli veya açık çatışmaya dönüşebilmektedir. Okullarda çatışma daha ziya...
İLETKEN POLİMER TABANLI BİYOAKTİF YÜZEY TASARIMI VE BİYOSENSÖR UYGULAMALARI
Toppare, Levent Kamil(2013-12-31)
İLETKEN POLİMER TABANLI BİYOAKTİF YÜZEY TASARIMI VE BİYOSENSÖR UYGULAMALARI
HOW WILL CLIMATE CHANGE IMPACT THE PROTECTED AREA NETWORK IN TURKEY?
Erol, Dudu; Bilgin, Cemal Can; Yücel, İsmail; Department of Earth System Science (2021-6-08)
Climate Change is a critical problem which might have irrecoverable effects on nature. Due to rising GHG concentrations in the atmosphere, and consequent global warming, global biodiversity is increasingly under threat. Protected areas are the most important tools to conserve biodiversity from destruction. That is why estimating future climatic conditions in protected areas plays a critical role in the prediction of possible changes in biota and ecosystems. Climate velocity is one such measurement that esti...
Citation Formats
M. Işıksal Bostan and E. Çakıroğlu, “İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞE VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK YETERLİK ALGILARI/ PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ EFFICACY BELIEFS TOWARD MATHEMATICS AND MATHEMATICS TEACHING,” HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, pp. 74–84, 2006, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/76436.