Öğretmen adaylarının kariyer planlaması: bir ihtiyaç analizi çalışması

2017-01-01

Suggestions

Öğretmen adaylarının kariyer planlaması: bir ihtiyaç analizi çalışması
Ertem, Hasan Yücel; Engin Demir, Cennet; Gökalp, Gökçe (null; 2017-05-11)
Eğitim, doğuştan ölüme kadar geçen sürede insanlar için büyük anlamlar taşımaktadır. Shields (2005) insanların hedeflediklerine ulaşmak için neye ihtiyaç duyduklarını ve bunu nasıl başaracaklarını eğitim ile ilişkilendirmiştir. İnsanların uzun eğitim hayatında üniversiteler özel bir yer tutmaktadır. Gençlerin büyük umutla başladığı üniversite eğitimi bir süre sonra önemli ve endişeli bir soruya zemin hazırlamaktadır: Peki ya mezun olunca? Öğrenciler, çeşitli iş imkanları ve alternatif gelecek beklentileri i...
Öğretmen Adaylarının Çevre Okur Yazarlılıklarının Epistomolojik İnançlarıyla İlişkileri.
Yılmaz Tüzün, Özgül(2009-12-31)
Bu araştırmanın örneklemini Ankara’daki büyük bir üniversitesinin lisans seviyesindeki tüm eğitim fakültesi öğrencleri oluşturmaktadır. Bu çalışma nicel bir çalışma olacaktır. Çalışmaya katılım gönüllülük esasına dayalı olacaktır.Veri toplama süreci 2009 İlkbahar ve 2009 sonbahar dönemini kapsamaktadır.Veriler eğitim fakültesi lisans öğrencilerinden toplanacaktır. Çalışma iki tür anketle elde edilen sonuçlar üzerinden değerlendirilecektir. Bunlar ; “Çevre okur-yazarlığı anketi”, “Epistemoloji anketi” di...
Investigating pre-service teacher's environmental literacy through their epistemological beliefs
Öztürk, Gökhan; Teksöz, Gaye; Department of Elementary Science and Mathematics Education (2009)
The primary purposes of present study were 1) investigation of epistemological beliefs held by preservice teachers, 2)investigation of relationship between pre-service teachers’ environmental literacy and their epistemologicalbeliefs,3)investigation of predictors of pre-service teachers’ intentions to act environmental behavior. Secondary purpose of the study was to investigate effect of gender, academic major, and grade level on environmental literacy of pre-service teachers. This study was carried out dur...
Öğretmen adaylarının ders kitabı kullanımıyla ilgili görüşleri
Kondakçı, Esen; Boz, Yezdan (2006-01-01)
Instructors' reasons for participating in a professional development program and the nature of teacher interaction: a case study in a Turkish preparatory school
Dewan Türüdü, Aylin Selin.; Gürbüz, Nurdan Özbek,; Department of English Language Teaching (2020)
The aim of this study was to explore teacher interaction in an in-house professional development (PD) program by examining the reasons instructors join the program and the perceived contributions of such a program. To this end, sociocultural discourse analysis (SCDA) was used to investigate different interactional features that lead to increased learning opportunities. The participants of the study were 14 teachers working at the English language school of a private university in Turkey. Data was collected ...
Citation Formats
H. Y. Ertem, C. Engin Demir, and G. Gökalp, Öğretmen adaylarının kariyer planlaması: bir ihtiyaç analizi çalışması. 2017, p. 232.