Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
7’den 70’e Mimari Ahşap Oyun Seti
Date
2007-12-01
Author
Gürsu, Hakan
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
46
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/78541
Journal
Bilim ve Teknik
Collections
Unverified, Article
Suggestions
OpenMETU
Core
7-12 yaş grubuna yönelik eğlenceli bilim etkinliklerinin çevrimiçi (online) eğitim materyal ve destek ile sunumu
Gündoğan, Mihraç Banu(2013-12-31)
7-12 yaş grubuna yönelik eğlenceli bilim etkinliklerinin çevrimiçi (online) eğitim materyal ve destek ile sunumu projesi, karma (yüzyüze ve uzaktan) bir uygulama olarak; temel bilimler ekseninde ve İnternet üzerinden; (1) temel kuramlar, görsel sunumlar, belgesel gösterimleri ve ilgili güncel olaylardan oluşan eğitim içeriğini sunmayı (2) Rehber eğitimciler ve öğrencileri bir araya getirerek, uygulama ve atölye çalışmaları yapmayı, bu çalışma sonuçlarını paylaşmayı, tartışmayı, gerçek yaşamla ilişkilendirm...
7. Sınıf Oran ve Orantı Konusunun Anlamlı ve Kapsamlı Olarak Öğretilmesi için Varsayıma Dayalı Öğrenme Rotasının ve ilgili Öğretimsel Etkinlik Dizisinin Geliştirilmesi (Orantısal Düşünme Projesi)
Işıksal Bostan, Mine; Sünker, Seda; Karpuzcu, Seçil Yemen(2019-06-01)
Oran ve orantı konusunda uluslararası ve ulusal alan yazınında yapılan çalısmalar genellikle ögrencilerin bu konuda ne bildiklerini ve hangi kavram yanılgılarına sahip olduklarını belirlemeye ve bu bilgilerini ölçmeye yönelik test gelistirmeye odaklanmıstır. Okullardaki ve ders kitaplarındaki oran ve orantı ögretimini iyilestirmeye ve ögrencilerin bu konuyu anlamlı, kapsamlı ve sıralı bir sekilde ögrenmesini saglayacak ögretim ortamları olusturmaya yönelik bilgi oldukça sınırlıdır. Bu proje kapsamında ...
7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi
Bulut, Safure; Yavuz, Fatma Derya (2016-12-01)
Bu araştırmanın amacı 7. sınıf matematik ders kitaplarında yer alan dönüşüm geometrisi işlenişlerini 2009 yılı ilköğretim matematik dersi öğretim programını dikkate alarak incelemektir. Nitel araştırma desenlerinden doküman analizine göre yapılandırılan çalışmada, bu öğretim programının uygulanma sürecinde ücretsiz olarak öğrencilere verilen dört adet 7. sınıf matematik ders kitapları incelenmiştir. Veriler Öğretim, Beceriler ve Ölçme Değerlendirme boyutları temel alınarak oluşturulan kod matrisine yerleşt...
Examining 7th grade Turkish eco-school students‘ mental models of the greenhouse effect
Arık, İrem; Teksöz, Gaye; Department of Elementary Science and Mathematics Education (2014)
The purpose of this qualitative study is to examine 7th grade Eco-Schools students’ mental models of greenhouse effect. The sample of this study was comprised of 109 7th grade students attending three Eco Schools in İstanbul. The data were collected by a draw-and-write survey. In this survey, students were asked to draw their understandings of the greenhouse effect and explain their drawings. Their source of information was also asked to the students in the survey. As a result of inductive analysis of stude...
7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlilik Algısı Matematik Kaygısı Ve Matematik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Işıksal Bostan, Mine(2010-12-31)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
H. Gürsu, “7’den 70’e Mimari Ahşap Oyun Seti,”
Bilim ve Teknik
, pp. 92–93, 2007, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/78541.