Ortaokul Oğrencilerinin Yer Altı Suları Hakkındaki Kavramsal Anlamaları

2019-05-02
Işık, Hatice
Uzunçakır, İrem
Öztekin, Ceren
Şahin, Elvan
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019

Suggestions

Ortaokul Öğrencilerinin Yeraltı Su Kaynakları Hakkındaki Zihinsel Şemaları ve Kavramsal Anlamaları
Öztekin, Ceren; Demirci, Sinem; Şen, Mehmet; Şahin, Elvan; Teksöz, Gaye(2018-12-31)
Bu çalışmada ortaokul öğrencilerinin yer altı sularının yeri, hareketi ve su döngüsü ile ilişkisi hakkındaki bilgileri zihinsel şemaları ve kavramsal anlayışlarının ortaya çıkarılması amaçlanmaktadır. Araştırmanın verileri kişisel bilgi formu ve yer altı suyu kavram testi toplanması planlanmaktadır. Ek olarak öğrencilerinin yer altı suları ile ilgili zihinsel şemalarını ortaya çıkarmak amacıyla bir çizim yapmaları istenecektir. Bu çizimlerde öğrencilerin yer altı sularının yeri, hareketi, kullanımı ve su d...
Ortaokul Öğrencilerinin RGM Tasarımlarının İncelenmesi: Çılgın Makineler Yarışıyor
Karahan, Engin; AKÇAY, AHMET OĞUZ; BOZAN, MEHMET ARİF; GARAN, ÖMER; DOĞANER, ŞENAY (2022-07-01)
Ortaokul Öğrencilerinin Tamsayılar Konusundaki Çözüm Stratejileri
Akyüz, Didem (null; 2012-06-27)
Ortaokul Öğrencilerinin Üçgende Yükseklik İle İlgili Sahip Oldukları Kavram İmajları
Mukaddes, İnan; Ulusoy, Fadime; Çakıroğlu, Erdinç (null; 2015-05-16)
Yapılan çalışmalar, tüm sınıf düzeylerinde öğrenim gören öğrencilerin geometrik bilgi kapasitesi ve görselleştirme becerileri bağlamında yeterli başarı düzeyinde olmadıklarını vurgulamaktadır. Yaşanan sıkıntıların en temel nedenlerinden biri olarak, bir geometrik kavramla ilgili sahip olunan kavram imajı ve kavram tanımı arasındaki ilişkinin içeriğinde bulundurması gereken sıkı bağdan yoksun oluşu gösterilmektedir (Vinner, 1991). Öğrencilerin kavram imajlarını kısıtlayan ilkel (ptototip) örneklere dayalı öğ...
Analysis of Middle School Students' Visions of Nature
Varlıoğlu, Gül Sena; Şahin, Elvan; Department of Mathematics Education (2022-9-2)
The present study aims to determine middle school students' visions of nature consisting of images of nature (1), values of nature (2), and their image of human-nature relationship (3). The data of the study were obtained by the administration of Turkish version of Visions of Nature scales (Van den Born, Lenders, De Groot, & Huijsman, 2001) and drawings about how human-nature relationship should be as a measuring instrument to 903 students from selected four middle schools throughout Hassa distric...
Citation Formats
H. Işık, İ. Uzunçakır, C. Öztekin, and E. Şahin, “Ortaokul Oğrencilerinin Yer Altı Suları Hakkındaki Kavramsal Anlamaları,” 2019, p. 111, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/79555.