Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Eğitim Bilimcilerin Kesintili Eğitimle İmtihanı 4 4 4 Kaç Eder
Date
2013-09-07
Author
Mehmet Mahsum, Akgündüz
Taneri, Pervin Oya
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
50
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/80066
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Eğitimcilerin Yüz Ve Söylemlerinde Duyguların İfadesi
Karaman, Abdullah Cendel(2011-12-31)
Bu çalışmada deneyimli öğretmenler ve öğretmen adaylarının yüz ifadelerinin otomatik çözümlemesi yapılacaktır. Seçilen ders durumlarında, bu öğretmenlerin duygusal tepkilerinin benzeştiği veya farklılaştığı durumlar incelenecektir. Belirlenen duygu ifadelerinin yanı sıra, video da yer alan anlarla eşleştirilen söylem çözümlemesi yapılacaktır. Bu çalışma sonucunda öğretmenlerin dersleri ile ilgili duygu çözümlemeleri önemli göstergeler sağlayacaktır. Bunlar hem lisans düzeyinde öğretmen eğitimi hem de hizmet...
The effect of educational ideologies on teachers'attitudes towards curriculum change
Yıldırım Yanılmaz, Tuba Nur; Kiraz, Ercan; Department of Educational Sciences (2009)
This study aimed at investigating the effect of educational ideologies on teacher’s perceptions of and attitudes towards curriculum change. The sample consisted of 184 primary and secondary school teachers working in Kulu, Konya. Data were gathered from the participants via two inventories, Educational Ideologies Inventory and Perceptions of and Attitudes towards Curriculum Change Inventory. The first inventory developed by William O’Neill. The second inventory was developed by McAttee & Punch (1979). The r...
Eğitim Yönetimi Araştırmaları
Ertem, Hasan Yücel; Engin Demir, Cennet; Gökalp, Gökçe (null, 2017-01-01)
Eğitimde Değişim Bilgi Yönetimi ve e öğrenme
Gürbüz, Tarkan (null; 2011-11-01)
Eğitimci Gözüyle Anne-Baba, Öğretmen ve Çocuk: Okul Öncesi Eğitimde bir FeTeMM Uygulama Değerlendirmesi. .
Demircan, Hasibe Özlen (2016-09-28)
Disiplinler arası eğitim yeni bir yaklaşım olmasa bile son yıllarda etkisi literatürde ve okullardaki uygulamalarda daha fazla hissedilmeye başlamıştır (Ciminli, Sülün & Sanalan, 2014). Fen, teknoloji, mühendislik ve matematiğin bir arada öğrenmek hedefi ile kullanıldığı FeTeMM eğitimi, fen, teknoloji, matematik ya da mühendislik gibi tek bir alan bilgisi dışında bahsedilen bütün alanların içinde olduğu, disiplinler arası yaklaşıma bir örnektir (Corlu, Capraro, & Capraro, 2014). Erken çocukluk döneminden it...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
A. Mehmet Mahsum and P. O. Taneri, “Eğitim Bilimcilerin Kesintili Eğitimle İmtihanı 4 4 4 Kaç Eder,” 2013, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/80066.