Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Eğitimde Lisansüstü Tezlerde Mobil Teknoloji Kabul Çalışmalarının İncelenmesi
Date
2017-12-26
Author
Çelik, Berkan
Ataş, Amine Hatun
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
63
views
0
downloads
Cite This
URI
http://icits2017.inonu.edu.tr/papers/ICITS2017-AbstractBook-Updated26Dec2017.pdf
https://hdl.handle.net/11511/80736
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Eğitimde İnsan Kaynaklarını Geliştirme Programının Değerlendirilmesi
Engin Demir, Cennet; Aksu, Meral; Yılmaz, Elanur(2016-12-31)
Bu çalışmada, ODTÜ Eğitim Bilimleri Bölümü tarafından yürütülmekte olan Eğitimde İnsan Kaynaklarını Geliştirme Tezsiz Yüksek Lisans programının amaçlarına ne derece ulaştığının paydaşların bakış açısından değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. Çalışmada elde edilecek olan bulguların, eğitim programın etkililiği, güçlü ve zayıf yönleri, uygulamada karşılaşılan güçlükler ve mezunların kalitesi konularında derinlemesine bilgi sağlayarak, programın gözden geçirilmesi ve iyileştirilmesine katkıda bulunması beklenmek...
Eğitimde Dijital Hikayeleme Yönteminin Kullanımı: Yöntemin Kullanımının Benimsenmesi ile Kullanımını Kolaylaştıran ve Güçleştiren Etkenlerin İncelenmesi
Yıldırım, Zahide(2014-12-31)
Bu araştırmanın amacı, Ortaöğretim 9. 10. 11. ve 12. sınıflarında verilen Tarih derslerinde “Dijital Hikayeleme” yönteminin kullanımının benimsenmesinde etkili olan etkenler ile bu yöntemin kullanımını kolaylaştıran ve zorlaştıran etkenleri ortaya çıkarmak ve incelemektir. Bu araştırmada tarih eğitimindeki öğretim yöntem ve teknikleriyle ilgili sorunlardan yola çıkılarak, oluşturmacı yaklaşımın temel alındığı ve öğrencinin aktif olarak katıldığı öğrenme ortamı sunan dijital hikayeleme yönteminin söz konusu ...
Eğitimde Firsat Esitligine Iliskin Akademisyen Gorusleri
Nayir, Kadriye Funda; Taneri, Pervin Oya; Akgunduz, Mehmet (null; 2016-06-01)
Eğitimde Liderlik ve Teknoloji Planlaması
Gürbüz, Tarkan; Yıldırım, İbrahim Soner (2001-05-01)
Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri
Saban, Ahmet; Ersoy, Arife Figen; Özden, Muhammet; Bozkurt, Mahmut; Ersoy, Ali; Akar, Hanife; Yahşi, Zekiye (Anı Yayıncılık, 2017-01-01)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
B. Çelik and A. H. Ataş, “Eğitimde Lisansüstü Tezlerde Mobil Teknoloji Kabul Çalışmalarının İncelenmesi,” 2017, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: http://icits2017.inonu.edu.tr/papers/ICITS2017-AbstractBook-Updated26Dec2017.pdf.