İlköğretim okullarında cebir öğretimi Öğrenmede güçlükler ve öğrenci başarıları

1998-11-26
Cumhuriyetin 75. Yılında İlköğretim Sempozyumu, (27 - 21 Kasım 1998)

Suggestions

İlköğretim okulu öğretmenlerinin paylaşılan liderlik davranışları
Yılmaz, Ayça İrem (null; 2013-11-07)
İlköğretim öğrencilerinin geometrik düşünme yapılarının incelenmesi
Bulut, Safure; Aşkun, Cengiz Savaş; Işıksal Bostan, Mine; Çetinkaya, Bülent; Koç, Yusuf(2011-06-01)
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiğe ve matematik öğretimine yönelik yeterlik algıları
Işıksal Bostan, Mine; Çakıroğlu, Erdinç (2006-01-01)
Classroom management approaches of primary school teachers
Yaşar, Seda; Engin Demir, Cennet; Department of Educational Sciences (2008)
This study aimed at investigating classroom management approaches of primary school teachers and exploring if their management approaches are consistent with the constructivist curriculum. The sample consisted of 265 primary school teachers working in Kastamonu. Data were gathered from the participants via Classroom Management Inventory developed by the researcher. Both descriptive and inferential statistics were utilized to analyze the data. Mixed Design ANOVA (within subjects and between subjects) was emp...
İlköğretim 6 sınıf cebirsel görevlerin bilişsel istem seviyelerine göre incelenmesi Ders kitapları ve sınıf uygulamaları
Ubuz, Behiye (2014-04-01)
Bu çalışmanın amacı dört İlköğretim Matematik Öğretmeninin sınıf ortamında uyguladıkları cebirsel görevlerin ve kullandıkları İlköğretim 6. sınıf ders kitabında yer alan cebirsel görevlerin bilişsel istemler açısından incelenmesidir. Bilişsel istemler öğrencinin bir görev içerisinde yer alan soru ya da problemlere başarılı bir şekilde cevap verebilmesi için gerekli olan düşünme seviyesi ve biçimi olarak tanımlanmaktadır (Stein, Smith, Henningsen ve Silver, 2000). 6. sınıf ders kitabında bulunan cebirsel gör...
Citation Formats
A. K. Erbaş, “İlköğretim okullarında cebir öğretimi Öğrenmede güçlükler ve öğrenci başarıları,” Ankara, Türkiye, 1998, p. 171, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/85105.