Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
İlköğretim okullarında cebir öğretimi Öğrenmede güçlükler ve öğrenci başarıları
Date
1998-11-26
Author
Erbaş, Ayhan Kürşat
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
291
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/85105
Conference Name
Cumhuriyetin 75. Yılında İlköğretim Sempozyumu, (27 - 21 Kasım 1998)
Collections
Department of Secondary Science and Mathematics Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
İlköğretim okulu öğretmenlerinin paylaşılan liderlik davranışları
Yılmaz, Ayça İrem (null; 2013-11-07)
İlköğretim öğrencilerinin geometrik düşünme yapılarının incelenmesi
Bulut, Safure; Aşkun, Cengiz Savaş; Işıksal Bostan, Mine; Çetinkaya, Bülent; Koç, Yusuf(2011-06-01)
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiğe ve matematik öğretimine yönelik yeterlik algıları
Işıksal Bostan, Mine; Çakıroğlu, Erdinç (2006-01-01)
Classroom management approaches of primary school teachers
Yaşar, Seda; Engin Demir, Cennet; Department of Educational Sciences (2008)
This study aimed at investigating classroom management approaches of primary school teachers and exploring if their management approaches are consistent with the constructivist curriculum. The sample consisted of 265 primary school teachers working in Kastamonu. Data were gathered from the participants via Classroom Management Inventory developed by the researcher. Both descriptive and inferential statistics were utilized to analyze the data. Mixed Design ANOVA (within subjects and between subjects) was emp...
İlköğretim 6 sınıf cebirsel görevlerin bilişsel istem seviyelerine göre incelenmesi Ders kitapları ve sınıf uygulamaları
Ubuz, Behiye (2014-04-01)
Bu çalışmanın amacı dört İlköğretim Matematik Öğretmeninin sınıf ortamında uyguladıkları cebirsel görevlerin ve kullandıkları İlköğretim 6. sınıf ders kitabında yer alan cebirsel görevlerin bilişsel istemler açısından incelenmesidir. Bilişsel istemler öğrencinin bir görev içerisinde yer alan soru ya da problemlere başarılı bir şekilde cevap verebilmesi için gerekli olan düşünme seviyesi ve biçimi olarak tanımlanmaktadır (Stein, Smith, Henningsen ve Silver, 2000). 6. sınıf ders kitabında bulunan cebirsel gör...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
A. K. Erbaş, “İlköğretim okullarında cebir öğretimi Öğrenmede güçlükler ve öğrenci başarıları,” Ankara, Türkiye, 1998, p. 171, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/85105.