Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Öğretmen özdüzenlemesi
Date
2014-09-01
Author
Çapa Aydın, Yeşim
Kondakçı, Esen
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
115
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/86033
https://www.researchgate.net/publication/294426664_Ozduzenleme-Ogrenmeden_Ogretime_Ozduzenleme_Davranislarinin_Gelisimi_Stratejiler_ve_Oneriler
Relation
Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler
Collections
Department of Educational Sciences, Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
Öğretmen Özdüzenlemesini Yordalayan Değişkenler.
Kondakçı, Esen(2011-12-31)
Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının öğretmen özyeterlik inançları ve öğretmen özyeterlik kaynaklarının öğretmen özdüzenleme becerilerini ne derecede açıkladığını araştırmaktır. Örneklem: Araştırmaya, Türkiye'deki bazı üniversitelerin Eğitim Fakültelerinde okuyan yaklaşık 300 öğretmen adayı katılacaktır. Ölçme araçları: Bu araştırmada veri toplama araçları olarak şu ölçekler kullanılacaktır: Öğretmen Özyeterlik Ölçeği: Bu ölçek Tschannen-Moran and Hoy (2001) tarafından geliştirilmiş ve Çapa Aydın, Çak...
Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması sürecine ilişkin görüşleri
Şeref, Çiçek; İnce, Mustafa Levent (2005-01-01)
Bu araştırmada beden eğitimi öğretmenliği programı son döneminde yer alan “Öğretmenlik Uygulaması” dersinin öğrenci algısına göre değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Araştırmaya bu programa devam eden 24 son sınıf öğrencisi katılmıştır. Öğrenciler bir dönem boyunca haftada bir tam gün olmak üzere rastgele yerleştirildikleri bir okulda öğretmenlik uygulaması çalışmalarına katılmışlardır. Öğrencilerden dönem başında, dönem içerisinde vesonunda olmak üzere açık uçlu sorulardan oluşan soru formunu cevaplamaları is...
Öğretmen adaylarının öğretmen eğitimi üzerine önerileri
Eret, Esra ( PEGEM, 2016-01-01)
Öğretmen değerlendirmeye yönelik öğretmen görüşleri
Güneş, Emel; Çapa Aydın, Yeşim (null; 2019-07-12)
Öğretmen adaylarının matematiksel modelleme etkinliklerinde yaşadıkları güçlüklerin sebeplerine ilişkin görüşleri
Zeytun, Aysel Şen; Çetinkaya, Bülent; Erbaş, Ayhan Kürşat (2021-07-07)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Y. Çapa Aydın and E. Kondakçı,
Öğretmen özdüzenlemesi
. 2014, p. 230.