Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Ortaokul Öğrencilerinin Tamsayılar Konusundaki Çözüm Stratejileri
Date
2012-06-27
Author
Akyüz, Didem
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
142
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/86619
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Ortaokul Öğrencilerinin Üçgende Yükseklik İle İlgili Sahip Oldukları Kavram İmajları
Mukaddes, İnan; Ulusoy, Fadime; Çakıroğlu, Erdinç (null; 2015-05-16)
Yapılan çalışmalar, tüm sınıf düzeylerinde öğrenim gören öğrencilerin geometrik bilgi kapasitesi ve görselleştirme becerileri bağlamında yeterli başarı düzeyinde olmadıklarını vurgulamaktadır. Yaşanan sıkıntıların en temel nedenlerinden biri olarak, bir geometrik kavramla ilgili sahip olunan kavram imajı ve kavram tanımı arasındaki ilişkinin içeriğinde bulundurması gereken sıkı bağdan yoksun oluşu gösterilmektedir (Vinner, 1991). Öğrencilerin kavram imajlarını kısıtlayan ilkel (ptototip) örneklere dayalı öğ...
Ortaokul Öğrencilerinin RGM Tasarımlarının İncelenmesi: Çılgın Makineler Yarışıyor
Karahan, Engin; AKÇAY, AHMET OĞUZ; BOZAN, MEHMET ARİF; GARAN, ÖMER; DOĞANER, ŞENAY (2022-07-01)
Ortaokul Öğrencilerine Verilen Matematik Ev Ödevleri Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Kaplan Can, Gözde; GELBAL, SELAHATTİN (2022-04-01)
Çalışmada ortaokullarda öğrencilere verilen matematik ev ödevlerinin özellikleri, ödevlere verilen geri bildirim türleri, ev ödevlerine aile katılımının nasıl sağlandığı ve öğrencilerin, öğretmenlerin ve velilerin matematik ev ödevleriyle ilgili yaşadıkları zorluklar araştırılmıştır. Araştırma bir çeşitleme karma yöntem çalışmasıdır. Araştırmaya 563 ortaokul öğrencisi, 120 ortaokul matematik öğretmeni ve 10 veli katılmıştır. Çalışmanın verileri öğretmen ve öğrenciler için hazırlanan anketler ve öğretmenler ...
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Bilimleri Derslerindeki Başarı Hedef Yönelimlerinin Sınıf Seviyelerine Göre Karşılaştırılması
Kaplan Can, Gözde; Şen, Mehmet; KIRAN, DEKANT (2016-09-30)
Ortaokul Oğrencilerinin Yer Altı Suları Hakkındaki Kavramsal Anlamaları
Işık, Hatice; Uzunçakır, İrem; Öztekin, Ceren; Şahin, Elvan (null; 2019-05-02)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
D. Akyüz, “Ortaokul Öğrencilerinin Tamsayılar Konusundaki Çözüm Stratejileri,” 2012, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/86619.