Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Türkiye de öğretmenlik Cephedeki bürokratların hikayesi
Date
2011-12-15
Author
Bayırbağ, Mustafa Kemal
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
83
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/87719
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Türkiye de Müzik Üretimi
Çakmur, Barış ( İletişim Yayınları, 2002-10-01)
Engaging with the past in Turkey: An action research
Sarıoğlu, Senem; Atakuman, Çiğdem; Department of Settlement Archaeology (2022-3)
How we engage with the past is deeply related to our understanding of the self and the world. Thus, people’s engagement with archaeological narratives is needed to be understood better. This study aims to explore how we can create more engaging archaeological narratives and how different archaeological narratives influence people’s perceptions of time and identity. This study used action research as the methodology because of the need for experimenting with different archaeological narratives. The site chos...
Türkiye de Okul Müdürlerinin Sosyal Adalet Rolleri
Kondakçı, Yaşar; Zayim Kurtay, Merve; Şenay, Hanife Hilal (null; 2016-11-01)
Parsoncu yapısal-işlevsel sosyolojinin eğitimle ilgili temel yargılarından biri, sosyolojik bir kurum olarak eğitimin bireylerin sosyal tabakalarda dikey hareketliğini sağlamanın temel aracı olduğudur. Aynı görüşe göre eğitim, sosyal tabakalar arasında geçişkenliği sağlamak suretiyle toplumda mutlak eşitliği yakalamanın da bir aracıdır. Yapısal-işlevsel sosyolojiye göre eğitim, toplumun her bireyine kendi bilgi, beceri, ihtiyaç ve yetenekleri doğrultusunda kendini geliştirmek için alternatifler sunar. Yine ...
Türkiye de travmatik yaşam olayları ve ruhsal etkileri
Karancı, Ayşe Nuray; Gül, Ervin; Başbuğ Erkan, Berna Burçak (2012-01-01)
Türkiye de yabancı dilde ölçme ve değerlendirme eğitiminin geçmişi ve bugünü
Hatipoğlu, Çiler (null; 2016-04-03)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
M. K. Bayırbağ, “Türkiye de öğretmenlik Cephedeki bürokratların hikayesi,” 2011, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/87719.