Bilgisayarak Öğrenmek, Bilgisayarla Öğrenmek

2009-07-04

Suggestions

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri I II
Gürbüz, Tarkan (Pegem Akademi Yayıncılık, 2009-01-01)
Bilgisayar bilimi eğitiminde yöneticiler ve ailelerin önemi
Sadık, Olgun (2018-12-31)
Bilgisayar bilimi müfredatı oluşturmaya yönelik bilişim teknolojileri öğretmenlerinin görüşleri
Sadık, Olgun; KIDIMAN, ESRA; IŞIK, ABDULLAH; TOPCU, AHMET ERCAN (2016-06-14)
Bilim, ekonomi, sanayi ve sosyal alanlardaki global gelişmelere ayak uydurabilmek için bilgisayar biliminde ülkemizin başarılı olması gerekmektedir. Devlet Planlama Teşkilatının (DPT) 2010 yılı Bilgi Toplumu İstatistikleri raporuna göre, bilgisayar bilimi Türkiye’nin gelişiminde ve toplumun endüstriyel toplumdan bilgi toplumuna geçişinde önemli bir yeri olacaktır. Bilgi toplumu (Drucker & Wilson, 2001) teknoloji temelli yeni nesil Sanayi 4.0 uygulamalarının ihtiyaçlarını giderecek şekilde bilgisayar bilimi ...
Evaluation of computer education and instructional technology programs: Students' and faculty members' perception
Onay, Pınar; Yıldırım, Zahide; Department of Computer Education and Instructional Technology (2003)
This study evaluated Computer Education and Instructional Technology Education Programs of Ankara, Gazi, Hacettepe and Middle East Technical Universities, in Ankara Turkey, through students' and faculty members' perceptions. The specific themes such as students' charactersitics, departments' goals, curriculum, quality, faculty members, resources, instructional and evaluation methods, weaknesses and powerful sides and understanding of instructional technology were investigated in this study. 352 students and...
The impact of call instruction on English language teachers’ use of technology in language teaching
Kılıçkaya, Ferit; Seferoğlu, Gölge; Department of English Language Teaching (2012)
This study investigates the impact of CALL training on in-service language teachers’ use of CALL-based activities in their classrooms and what factors influence their use of these activities in their classroom. The participants included 35 pre-service English as a Foreign Language (EFL) teachers who took an undergraduate-level elective CALL course (FLE318) offered during the 2008-2009 academic year in the Department of Foreign Language Education at Middle East Technical University and 25 of these participan...
Citation Formats
A. Sorguç, “Bilgisayarak Öğrenmek, Bilgisayarla Öğrenmek,” 2009, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/88048.