Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Bilişim teknolojileri öğretmenleri maker hareketiyle elektronikten robotiğe tasarlayıp üretiyor
Date
2018-12-31
Author
BAYRAKTAR, ADEM
Sadık, Olgun
BAYRAKTAR, RUKİYE
TERZİ, ARİF
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
26
views
0
downloads
Cite This
URI
http://fatihprojesietz.meb.gov.tr/etz_2018_bildiri_kitabC4B1_taslak.pdf
https://hdl.handle.net/11511/96606
Conference Name
Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi
Collections
Department of Computer Education and Instructional Technology, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Bölümlerine Yönelik Algısı ODTÜ BÖTE Örneği
Sevim, Neşe; İslim, Ömer Faruk; Kaplan, Göknur (2016-04-01)
Bu çalışmanın amacı ODTÜ Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (BÖTE) bölümünde kayıtlı olan öğrencilerin bölümleri ile ilgili görüşlerinin belirlenmesidir. Bu çalışma kapsamında 68 erkek 64 kadın, toplam 132 öğrencinin bu bölümünü seçme sebepleri, bölüm hakkındaki düşünceleri ve kariyer planları araştırılmıştır. Katılımcıların % 26.5 ini 1. Sınıf, %30.3' ünü 2. Sınıf, %25.8 ini 3. Sınıf ve %23 ünü 4. Sınıf öğrencileri oluşturmaktadır. Veriler 62 sorudan oluşan çevrimiçi anket yardımıyla toplanmıştır....
The current status of information and communication technologies integration into schools of teacher education and K-12 in Tukey
Göktaş, Yüksel; Yıldırım, Zahide; Department of Computer Education and Instructional Technology (2006)
The purpose of this study was to investigate the current status of schools of teacher education (STE) in Turkey in terms of how they prepare future teachers to use information and communication technologies (ICT) in their professions, and the current situation of K-12 schools in terms of how teachers employ ICT in their professions. The primary focus was to develop a deeper understanding of ICT perceptions, competencies, classroom use, related courses effectiveness, main barriers, and possible enablers to i...
Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri için E mentorluk Uygulamasının Katkıları ve KatılımcıMemnuniyeti
Alemdağ, Ecenaz; Erdem, Mukaddes (2015-05-20)
Eğitimde mentorluk, deneyimli öğretmenlerin (mentor) yeni öğretmenleri (menti) desteklediği, cesaretlendirdiği ve daha iyi bir öğretmen olmalarına yardım ettiği bir süreç olarak tanımlanır. Türkiye’deki Bilişim Teknolojileri (BT) öğretmenlerinin mesleklerinde birçok problemle karşılaştığı düşünüldüğünde ise yeni BT öğretmenlerine sunulan desteğin ilk yıllarında yaşayacakları problemlerin üstesinden gelmede yararlı olacağı beklenebilir. Bu çalışmada çevrim içi bir m...
Information systems success and expectations for information technology investment: case study
Güvence, Çağrı Işık; Bilgen, Semih; Department of Information Systems (2005)
In this thesis, information systems success measurement practices and expectations for information technology investments of four companies in Turkey are examined. The aim of this study is to understand the information systems success measurement practices of the studied companies and the relation between the expectations for IT investment and IS success of these companies in Turkey.
Bilişim Teknolojileri Kullanımının Sürdürülebilir İncilizceye Etkisi: Öğretim Elemanlarının Görüş Ve Düşüncelerini İnceleyen Bir Durum Çalışması
Gürbüz, Tarkan(2011-06-30)
Bu projenin temel amacı; öğretim elemanlarının yaşadığımız bu değişim ve dönüşüm sürecinde bilişim teknolojilerinin sürdürülebilir ingilizce üzerindeki etkileri hakkında görüş ve düşüncelerini ortaya çıkarmak ve bu yolla ingilizce öğrenme ve öğretmede yeni yaklaşım ve yönelimlerin kullanılarak etkili, kaliteli ve ingilizce öğretmen eğitimi sisteminin geliştirilmesine katkı sağlamaktır. Proje kapsamında öğretim elemanlarinin görüş ve önerilerinin nicel araştırma yöntemleri ile derlenerek incelenip gerekli an...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
A. BAYRAKTAR, O. Sadık, R. BAYRAKTAR, and A. TERZİ, “Bilişim teknolojileri öğretmenleri maker hareketiyle elektronikten robotiğe tasarlayıp üretiyor,” presented at the Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, 2018, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: http://fatihprojesietz.meb.gov.tr/etz_2018_bildiri_kitabC4B1_taslak.pdf.