Tükendim, tükendim, tükendim artık! Üniversite öğrencilerinde tükenmişliğe neden olan faktörler

2018-11-17
Yurtören, Derin Deniz
Korkmaz Karaoğlu, Leman
20. Ulusal Psikoloji Kongresi

Suggestions

Tükendim, tükendim, tükendim artık! Üniversite öğrencilerinde tükenmişliğe neden olan faktörler
Korkmaz Karaoğlu, Leman; Tümözen, Tuna (2020-06-01)
Tükenmişlik, kişinin yaptığı işle aşırı ve yoğun bir şekilde uğraşması sonucunda ortaya çıkan; duygu- sal tükenme, duyarsızlaşma ve yetkinlik olmak üzere üç alt boyutta incelenen bir kavramdır. İki farklı çalışmayı içeren bu araştırmada, üniversite öğrencilerinde tükenmişliğin alt boyutlarını yordayabilecek faktörlerin değerlendirilmesi amaçlanmıştır. İlk çalışmada, çevresel ve demografik faktörlerin etkisini incelemek amacıyla 18-26 yaş aralığında 209 üniversite öğrencisine Demografik Bilgi Formu, Maslach ...
Tüketim Toplumu, Tüketim Kültürü ve Tüketim Merkezleri
Şengül, Hüseyin Tarık (2001-01-01)
Tüketici etiği çerçevesinde korsan tüketim: Sosyo-bilişsel bir model önerisi
Okan, Mehmet; Burnaz, Şebnem (Orta Doğu Teknik Üniversitesi (Ankara, Turkey), 2017-4)
Korsan ve sahte ürün tüketimi ile ilgili olarak tüketiciler ile diğer paydaşların etik yargıları arasında problemlerin ve uyumsuzluğun olduğu gözlemlenmektedir. Bu çalışmanın yazarları, bu problem ve uyumsuzlukların yazındaki eksik kavramsallaştırmalardan, örtüşen korsan ürün-sahte ürün sınıflandırmalarından ve ortak pozitif bir arka plan eksikliğinden kaynaklandığını düşünmektedir. Bu kavramsal çalışma korsan tüketim kavramını tüm fikri mülkiyet ihlallerini kapsayan bir şemsiye yapı olarak kavramsalla...
Promotion-aware purchase decision aid for consumers
Akhüseyinoğlu, Kamil; Eren, Pekin Erhan; Department of Information Systems (2016)
Grocery shopping has become more complicated in recent years, since savings related concerns have made it harder to select what to buy and where to buy, which in turn results in consumers fulfilling their grocery needs by visiting more than one store. Moreover, consumers are exposed to numerous promotions of different types such as in-store and credit card promotions. Therefore, consumers are in need of help regarding promotion-aware purchase decision making. The main purpose of this research is to aid cons...
Consumers' Perceptions of Partner Brand Dominance in Co-branded Products
Öztürk, Deniz; Ünlü, Canan Emine; Department of Industrial Design (2007)
Co-branded products emerge when two or more brands combine their forces to create a new product with its own identity. More and more companies use cobranding strategy to reduce the risks inherent in creating new products. Moreover, consumers evaluate some of those products favorably. Understanding of consumers’ perceptions of co-branded products is important for learning the importance of product design on these products. This thesis explores the reasons why consumers perceive one of the partner brands of a...
Citation Formats
D. D. Yurtören and L. Korkmaz Karaoğlu, “Tükendim, tükendim, tükendim artık! Üniversite öğrencilerinde tükenmişliğe neden olan faktörler,” presented at the 20. Ulusal Psikoloji Kongresi, Türkiye, 2018, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/99974.