ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİRİM KOORDİNASYON DÜZEYLERİNİN TESPİTİ

2019-07-01
Acar, Fatma
Sevinç, Şerife

Suggestions

MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ MISCONCEPTIONS ABOUT ASTRONOMY CONCEPTS AND THEIR ATTITUDES TOWARDS ASTRONOMY
Yıldız Tezer, Ayşe; Yılmaz Tüzün, Özgül; Department of Science Education (2022-2-10)
In this study, 6th and 7th grade middle school students’ misconceptions about astronomy concepts and their attitudes towards astronomy were investigated. Moreover, the relationships between students’ misconceptions about astronomy concepts and their attitudes towards astronomy and differences in gender, grade level, interest in astronomy, and future occupation in terms of misconceptions about astronomy concepts and attitudes towards astronomy were investigated. The sample consisted of 360 6th grade and 348 ...
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE KULLANDIKLARI ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Gülden, Berna; Akyüz, Didem (null; 2019-06-22)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDEKİ BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİNİN SINIF SEVİYELERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
Kaplan Can, Gözde; Kıran, Dekant (2016-10-20)
ORTAOKUL MATEMATİKÖĞRETMENLERİNİN PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN BAZI BİLEŞENLERAÇISINDAN İNCELENMESİ KONİ ÖRNEĞİ
Işıksal Bostan, Mine (2015-01-01)
ORTAOKUL FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN STEAM TABANLI AKTİVİTELER: BİR TASARIM VE GELİŞTİRME ARAŞTRMA ÖRNEĞİ
Çağıltay, Kürşat(2017-12-31)
ORTAOKUL FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN STEAM TABANLI AKTİVİTELER: BİR TASARIM VE GELİŞTİRME ARAŞTRMA ÖRNEĞİ
Citation Formats
F. Acar and Ş. Sevinç, “ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİRİM KOORDİNASYON DÜZEYLERİNİN TESPİTİ,” 2019, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/80492.