Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının aritmetik ortalamaya ilişkin kavramsal anlamalarının değerlendirilmesi
Date
2016-09-28
Author
Kazak, Sibel
ÖZALTUN ÇELİK, AYTUĞ
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
68
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/100821
Conference Name
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Problem Çözmede Biliş Üstbiliş Süreçlerinin İncelenmesi
Girit, Dilek; Akyüz, Didem (null; 2014-09-11)
Pre-service elementary mathematics teachers’ ways of thinking about rate of change in the context of a modeling activity
Kertil, Mahmut; Erbaş, Ayhan Kürşat; Çetinkaya, Bülent (2017-01-01)
As a part of a larger study aiming at developing pre-service teachers’ pedagogical knowledge about mathematical modeling, this study investigates pre-service elementary mathematics teachers’ ways of thinking regarding rate of change in the context of a modeling task on population growth. The participants of the study were 9 prospective middle school mathematics teachers in their senior year attending a public university. The study was conducted as a part of an undergraduate course on mathematical modeling f...
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının dönme dönüşümü ile ilgili bilgilerinin incelenmesi
Avcu, Seher; Çetinkaya, Bülent (null; 2017-05-19)
İlköğretim öğrencilerinin matematik dersi için teknoloji kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi
Işıksal Bostan, Mine; Aytekin, Emine(2014-12-31)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim öğrencilerinin matematik dersi içinteknoloji kullanılmasına yönelik tutumlarını incelemektir. Daha özelde iseamaç, ilköğretim öğrencilerinin matematik dersinde teknoloji kullanımınayönelik tutumlarının sınıf seviyesine ve cinsiyete göre değişiklikgösterip göstermemesini ortaya koymaktır.Bu araştırmanın katılımcılarınıAnkara’da bulunan üç devlet ve ortaokul öğrencilerioluşturmaktadır.Veriler, öğrencilerin matematik derslerinde teknolojikullanımına yönelik tutumlarını belirlem...
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının epistemolojik kavramlamaları: üniversite ve sınıf düzeyinin etkisi
Isıksal Bostan, Mıne; Kurt, Gönül; Doğan, Oğuzhan; Çakıroğlu, Erdinç (2007-01-01)
Bu çalışmanın amacı ilköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiğe yönelik epistemolojik kavramlamalarını belirlemek ve öğrenim görülen üniversite ile üniversite sınıf seviyesinin bu kavramlamalara olan etkisini incelemektir. Araştırma, 2005-2006 yılı bahar döneminde Ankara’daki iki büyük devlet üniversitede 1., 2., 3. ve 4. sınıflarda okuyan ve rasgele örneklem yoluyla seçilen 275 öğretmen adayıyla gerçekleştirilmiştir. Bu araştırmada veriler 56 maddeden oluşan “Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yöneli...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
S. Kazak and A. ÖZALTUN ÇELİK, “İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının aritmetik ortalamaya ilişkin kavramsal anlamalarının değerlendirilmesi,” presented at the 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 2016, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/100821.