İstatistik Öğretiminde Matematik Öğretmeni Adaylarının İnformel Çıkarım Becerilerinin Geliştirilmesinin Önemi

2016-01-31
ÖZALTUN ÇELİK, AYTUĞ
Kazak, Sibel
Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı

Suggestions

İstatistik dersinde kullanılan ölçme ve değerlendirme yöntemleri üzerine öğrenci görüşleri
Çapa Aydın, Yeşim (2008-05-16)
Validation of the mathematical knowledge for teaching statistics instrument
Mercimek, Oktay; Erbaş, Ayhan Kürşat (2017-01-01)
The purpose of this study is to assess preserviceteachers’ mathematical knowledge forteaching statistics (MKT-S) and identify the relationship between the components of this knowledge. For this purpose, MKT-S instrument consisting of two dimensions, ‘content knowledge’ (CK) and ‘pedagogical content knowledge’ (PCK) was developed, and applied to659 preservice middle school mathematics teachers (PTs). Confirmatory factor analysis showed that CK and PCK are two different dimensions of mathematical knowledge of...
İstatistik Ve Veri Madenciliğinde Karşılaşılan Genelleştirilmiş Modellerin Eniyileme Ve Ters Problemler Yöntemleriyle Çözümü
Weber, Gerhard Wilhelm(2009-12-31)
Bu projede doğrusal ve genelleştirilmiş eklemeli modellerin özel bir sınıfı olan genelleştirilmiş kısmi doğrusal eklemeli modellerin istatistik ve veri madenciğinde uygulanması incelenecektir. Doğrusal ve genelleştirilmiş eklemeli modellerin karışımı olan bu yaklaşım sayesinde doğrusal olmayan modeller de bağlantı fonksiyonu aracılığıyla incelenebilmektedir. Doğrusal ve doğrusal olamayan yapıların modelde uygun bir şekilde ifade edilmesinde “score” fonksiyonları ve enformasyon matrisleri öneml...
İstatistiksel Akıl Yürütme Gelişimi Üzerine Teorik Çerçeveler
Kazak, Sibel (Pegem A. Yayıncılık, 2016-01-01)
İstatistiksel akıl yürütme gelişimi üzerine teorik çerçeveler
Kazak, Sibel (Pegem A Yayıncılık, 2016-01-01)
Citation Formats
A. ÖZALTUN ÇELİK and S. Kazak, “İstatistik Öğretiminde Matematik Öğretmeni Adaylarının İnformel Çıkarım Becerilerinin Geliştirilmesinin Önemi,” presented at the Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı, Ankara, Türkiye, 2016, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/100012.