Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Öğretim Teknolojilerinin Geleceği
Date
2017-05-27
Author
Çağıltay, Kürşat
Koçak, Hakan Derviş
Yantaç, Cavit
Yiğit, Tamer
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
146
views
0
downloads
Cite This
URI
http://icits2017.inonu.edu.tr/index.html
https://hdl.handle.net/11511/73750
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Öğretim Teknolojisnin Temelleri
Şumuer, Evren; Yıldırım, İbrahim Soner (2018-10-01)
Öğretim Teknolojileri Destek Ofisleri ve Üniversitedeki Rolleri
Akteke Öztürk, Başak; Arı, Fatih; Kubuş, Okan; Gürbüz, Tarkan; Çağıltay, Kürşat (2008-01-01)
Toplumsal dönüşümün önemli unsurlarından biri olan üniversitelerin teknolojiyi öğre-timde kullanmada ve geliştirmede öncülük etmesi, toplumların bu teknolojilere adaptasyonu ve bilgi toplumunun oluşturulması için önemlidir. Türkiye’de yüksek öğretimde yeni teknolojilerin kullanımının henüz istenildiği düzeyde gerçekleşmediği bilinen bir gerçektir. Bu noktada üni-versitelerde kurulacak “öğretim teknolojileri destek ofisleri”, ihtiyaçlara ve sorunlara sistema-tik çözümler bulunabilmesini sağlayacaktır. Öğreti...
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler Araştırmalar Eğilimler
Çağıltay, Kürşat; Göktaş, Yüksel (Pegem A Yayıncılık, 2016-08-01)
Bu kitap, Öğretim Teknolojileri alanındaki temel teorileri, araştırmaları ve eğilimleri konu alan kapsamlı bir çalışmanın ürünüdür. 42 bölümden oluşan kitap, 27 farklı üniversiteden alanında uzman 65 yazar tarafından kaleme alınmıştır. Kitabın, geniş konu/yazar yelpazesiyle ve detaylı bilgiler sunmasıyla, alandaki Türkçe kaynak ihtiyacını önemli ölçüde karşılaması beklenmektedir. Bu kitap ile; Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri bölümlerinde öğrenim gören Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora öğrencilerinin, bu ...
Öğretim Üyesi Yetiştirilmesi ve Ulusal Siyasalar
Keskinok, Hüseyin Çağatay (2004-06-01)
Modeling technology integration of teachers: the role of school climate and leadership
Yurttav, Hakkı; Kondakçı, Yaşar; Department of Educational Sciences (2020)
The purpose of this study is to examine the relationship between school climate, leadership and technology integration of teachers. The variables of the study were classified at three levels as school climate, leadership and technology integration. Within the scope of the study, teacher collaboration, trust in school principal and enabling school structure are the school climate based variables, and technology leadership is the leadership-based variable. The population of the study consists of teachers work...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
K. Çağıltay, H. D. Koçak, C. Yantaç, and T. Yiğit, “Öğretim Teknolojilerinin Geleceği,” 2017, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: http://icits2017.inonu.edu.tr/index.html.