Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi Teknolojileri: Donanım

2019-01-01

Suggestions

Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Teknoloji Araştırmaları
Bulca, Yeşim; Hürmeriç Altunsöz, Irmak; Saçlı Uzunöz, Fatma (Pegem A Yayıncılık, 2019-01-01)
Beden Eğitimi Öğretmenleri için Kanıta ve Üniversite - MEB İşbirliğine Dayalı Bir Hizmet İçi Eğitim Uygulamasının Yaygınlaştırılması
İnce, Mustafa Levent; Hünük, Deniz; Yıldırım, İbrahim Soner; Çapa Aydın, Yeşim; Savucu, Yüksel; Erdoğan, Abdi; Öztürk, Mehmet Ata; Yanık, Mehmet; Tannehıll, Deborah; Ward, Phıllıp(2020-07-15)
Beden egitimi ögretmenleri için kanıta ve üniversite - MEB isbirligine dayalı bir hizmet içi egitim uygulamasının yaygınlastırılması Son yıllarda, ögretmenlerin mesleki gelisiminde üzerinde en çok durulan hizmet içi egitim yaklasımlarından biri ?Mesleki Ögrenme Grubu? (MÖG) uygulamalarıdır. MÖG, ögretmenlerin kendi meslekleri ile ilgili konularda, hiyerarsik olmayan bir ortamda, meslektasları ile düzenli olarak bir araya geldikleri ve karsılıklı etkilesimle mesleklerini daha iyi nasıl yapabileceklerin...
Beden eğitimi öğretmenlerinin alana özgü öz yeterlik algıları
Yanık, Mehmet; Öztürk, Mehmet Ata; Savucu, Yüksel; Hünük, Deniz; İnce, Mustafa Levent (null; 2018-11-03)
Determining perception of physical education and sport students about requsite managerial characteristics and sex stereotypes
Pamuk, Seçil; Koçak, Mehmet Settar; Department of Physical Education and Sports (2004)
This study was designed to explore the differences in the perception of sex role stereotypes in by 210 undergraduate physical education and sport students (from Metu, Gazi, Hacettepe, Ankara, Baskent) for successful middle manager, for successful middle male manager, and successful middle female manager among female and male subjects through the administration of Schein Descriptive Index (SDI) and to provide a comprehensive look at the requsite managerial caharacteristics for male and female managers.as a r...
Beden eğitimi öğretmenlerinin derslerde soru yöneltme alışkanlıklarının değerlendirilmesi
İnce, Mustafa Levent; Saraç, Leyla (2004-01-01)
The purpose of this study was to examine questioning behaviors of physical education teachers in teaching. In particular, specific questions addressed in this study were the amount and level of questioning in physical education classes, and the effects of gender of the teachers and the school type (public or private) on the amount of asked questions. For this purpose, 24 physical education teachers from elementary (6-8 grade level) and secondary schools were selected. Each teacher’s two class hours were vid...
Citation Formats
I. Hürmeriç Altunsöz, Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi Teknolojileri: Donanım. 2019, p. 34.