Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Uzaktan Mimarlık Eğitimi: Küresel Salgın Döneminde ODTÜ Mimarlık Deneyimi ve Sonrası Üzerine
Date
2021-01-01
Author
Bilsel, Fatma Cânâ
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
91
views
0
downloads
Cite This
URI
http://www.mimarist.org/mimar-ist-sayi-70-kis-20201/
https://hdl.handle.net/11511/94509
Journal
mimar.ist
Collections
Department of Architecture, Article
Suggestions
OpenMETU
Core
Uzaktan Eğitime Ekolojik Yaklaşım
Gündoğan, Mihraç Banu; EBY, GÜLSÜN (Kültür, 2013-01-01)
Uzaktan Eğitimin Yeşillendirilmesi
Gündoğan, Mihraç Banu (Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2012-06-01)
Influential factors on faculty performance in distance education
Kara, Mehmet; Yıldırım, Zahide; Department of Computer Education and Instructional Technology (2018)
This study aimed to identify the performance deficiencies of the faculty in distance education and to design interventions for performance improvement with a systemic perspective. Based on this aim, the study was conducted within the framework of Externality-Tangibility model for performance improvement and Transactional Distance theory. Concurrent embedded mixed methods research design, in which both quantitative and qualitative data were collected from distance education administrators, faculty, students,...
Uzaktan Kullanıcı Etkileşimli Yarı-Otonom İnsansız Kara Aracı Platformu
Ölmez, Hasan; Lahroodı, Mahmood; Gönüllü, Kasım Muhammet; Koku, Ahmet Buğra; Konukseven, Erhan İlhan; Hacınecipoğlu, Akif; Nazarabad, Mohamadi Yaser; Özütemiz, Buğra Kadri; Ghazıanı, Matin(2014)
İnsansız kara araçları (İKA) günümüzde devriye, sınır gözetleme, yasadışı sınır ihlallerini tespit etme, gözlem ve keşif yapma, hedef belirleme, arazi ve ortam haritalandırılması, faydalı yük iletimi, bomba imha, arama kurtarma ve toksik maddelerin tespiti ve taşınması gibi insanlar için zor ve tehlikeli görevlerde kullanılmaya başlanmıştır. Geçmiş senelerde bölümümüzde de İKA çalışmaları başlatılmış olup, bu proje öncesinde arazi şartlarında çalışmak üzere tasarlanmış bir İKA’nın üretimi tamamlanmıştır. Ge...
Uzaktan Algılamaya Giriş
Düzgün, Şebnem(2011)
Bu dersde, uzaktan algılama konusunda hiçbir ön deneyime sahip olmayan öğrencilere, uzaktan algılamanın temel prensiplerinin verilmesi amaçlanmaktadır. Derste öğrencilerin uzaktan algılamanın temelini oluşturan elekromayetik radyosyonun genel hatları, uzaktan algılamada kullanımı anlatıldıktan sonra uzaktan algılamanın veri tipleri verinin ön işleme evreleri ve tipleri genel hatları ile verilmektedir. Ayrıca öğrencileri uzaktan algılama verisini tamamlayan konumlandırma ve harita projeksiyonları konusunda d...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
F. C. Bilsel, “Uzaktan Mimarlık Eğitimi: Küresel Salgın Döneminde ODTÜ Mimarlık Deneyimi ve Sonrası Üzerine,”
mimar.ist
, vol. 21, no. 70, pp. 75–80, 2021, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: http://www.mimarist.org/mimar-ist-sayi-70-kis-20201/.