Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme
Date
2019-01-01
Author
Sevinç, Şerife
KAPLAN CAN, GÖZDE
HASER, ÇİĞDEM
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
149
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/97132
Relation
Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme
Sevinç, Şerife; Kaplan Can, Gözde (null, Anı Yayıncılık, 2019-12-01)
21. Yüzyıl Becerilerini Destekleyen STEM Etkinliklerinin Uygulanması
Cansu, Ümmügülsüm; Çakıroğlu, Erdinç (Pegem A Yayıncılık, 2020-06-01)
21. Yüzyıl Bölge Çalışmaları: Üç Yaklaşım
Göçer Akder, Derya (2022-6-01)
Bölge çalışmaları 21. yüzyılda derin dönüşümler geçirmektedir. Bunların bir kısmı sosyal bilim disiplinlerindeki dönüşüme paralel gerçekleşmiş ve bu dönüşümlerde tek/çok kutupluluk, küreselleşme ve göç gibi dönemin başlıklarının etkisi görülmüştür. Bu dönüşümün arkasında alana yönelik sancılı bir eleştiri ve özeleştiri süreci vardır. Diğer yandan bölge çalışmaları alanına özgü yeni kuramsal ve yöntemsel eğilimler de ortaya çıkmıştır. Bu çalışmada bölge çalışmalarının küresel olarak geldiği yeni yer haritala...
21. Yüzyılda Türkiye Kentlerinin Sorunları Ve Geleceği Üzerinde Düşünmek
Keskinok, Hüseyin Çağatay (null; 2017-09-17)
Identifying essential qualities for elementary teachers of the 21st century and effectiveness of elementary teacher education program for developing these qualities
Akın, Sibel; Ok, Ahmet; Department of Educational Sciences (2017)
The purpose of this study was, first, to investigate the essential qualities for elementary teachers of the 21st century based on the perceptions of the teacher educators, the pre-service and in-service elementary teachers, and the authorities of the MoNE and the CHE in Turkey. Drawing on this, the study further aimed to explore the effectiveness of the elementary teacher education program in Turkey for how well it develops those desired essential qualities, as perceived by the in-service elementary teacher...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Ş. Sevinç, G. KAPLAN CAN, and Ç. HASER,
21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme
. 2019.