21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme

2019-01-01
Sevinç, Şerife
KAPLAN CAN, GÖZDE
HASER, ÇİĞDEM

Suggestions

21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme
Sevinç, Şerife; Kaplan Can, Gözde (null, Anı Yayıncılık, 2019-12-01)
21. Yüzyıl Becerilerini Destekleyen STEM Etkinliklerinin Uygulanması
Cansu, Ümmügülsüm; Çakıroğlu, Erdinç (Pegem A Yayıncılık, 2020-06-01)
21. Yüzyıl Bölge Çalışmaları: Üç Yaklaşım
Göçer Akder, Derya (2022-6-01)
Bölge çalışmaları 21. yüzyılda derin dönüşümler geçirmektedir. Bunların bir kısmı sosyal bilim disiplinlerindeki dönüşüme paralel gerçekleşmiş ve bu dönüşümlerde tek/çok kutupluluk, küreselleşme ve göç gibi dönemin başlıklarının etkisi görülmüştür. Bu dönüşümün arkasında alana yönelik sancılı bir eleştiri ve özeleştiri süreci vardır. Diğer yandan bölge çalışmaları alanına özgü yeni kuramsal ve yöntemsel eğilimler de ortaya çıkmıştır. Bu çalışmada bölge çalışmalarının küresel olarak geldiği yeni yer haritala...
21. Yüzyılda Türkiye Kentlerinin Sorunları Ve Geleceği Üzerinde Düşünmek
Keskinok, Hüseyin Çağatay (null; 2017-09-17)
Identifying essential qualities for elementary teachers of the 21st century and effectiveness of elementary teacher education program for developing these qualities
Akın, Sibel; Ok, Ahmet; Department of Educational Sciences (2017)
The purpose of this study was, first, to investigate the essential qualities for elementary teachers of the 21st century based on the perceptions of the teacher educators, the pre-service and in-service elementary teachers, and the authorities of the MoNE and the CHE in Turkey. Drawing on this, the study further aimed to explore the effectiveness of the elementary teacher education program in Turkey for how well it develops those desired essential qualities, as perceived by the in-service elementary teacher...
Citation Formats
Ş. Sevinç, G. KAPLAN CAN, and Ç. HASER, 21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme. 2019.