Ceren Öztekin

E-mail
ceren@metu.edu.tr
Department
Department of Mathematics and Science Education
Scopus Author ID
Web of Science Researcher ID
Kişisel normları açıklayan faktörler cinsiyete göre değişir mi?
Ateş, Hüseyin; Öztekin, Ceren; Teksöz, Gaye (2021-05-21)
Hava, İklim ve Mevsimler: Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgileri
Sağbilge, Kübra; Öztekin, Ceren (2021-05-21)
8. Sınıf Öğrencilerinin STEM Kariyer Seçimlerinin Beklenti-Değer Kuramı Çerçevesinde Nitel Olarak İncelenmesi
Karaca, Elif Ünzile; Öztekin, Ceren; Sungur, Semra (2021-05-19)
Modelling pre-service science teachers' pro-environmental behaviours in relation to psychological and cognitive variables
Şahin, Elvan; Alper, Umut; Öztekin, Ceren (Informa UK Limited, 2020-08-01)
Grounded in large-scale studies, this research further investigates the nature of pro-environmental behaviours and related factors by selecting a nation-wide sample of Turkish pre-service science teachers as educators of f...
Examining Science Techer’s Pedagogical Content Knowledge About Circulatory System.
Kınık, Elif; Öztekin, Ceren (null; 2019-09-06)
Science Techer’s Pedagogical Content Knowledge Regarding Complex Body System: A Case For Digestive System
Kınık, Elif; Öztekin, Ceren (2019-09-06)
Ortaokul Öğrencileri, Fen Bilimleri Öğretmen Adayları Ve Fen Bilimleri Öğretmenleri Örnekleminde Yeni Ekolojik Paradigma Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Ateş, Hüseyin; Öztekin, Ceren; Teksöz, Gaye (2019-05-04)
Fen Bilimleri Oğretmenlerinin Surdurulebilir Kalkınma Hedefleri Farkındalığı: Bir Durum Calışması
Tatlılıoğlu, Eda; Öztekin, Ceren (2019-05-02)
Ortaokul Oğrencilerinin Yer Altı Suları Hakkındaki Kavramsal Anlamaları
Işık, Hatice; Uzunçakır, İrem; Öztekin, Ceren; Şahin, Elvan (2019-05-02)
Interaction among Contextual Knowledge and Pedagogical Content Knowledge: Sociocultural Perspective
Şen, Mehmet; Öztekin, Ceren (Turkish Education Association, 2019-01-01)
This study examined middle school science teachers' contextual knowledge, pedagogical content knowledge and impact of contextual knowledge on pedagogical content knowledge based on sociocultural perspective. Data were coll...
Citation Formats