Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Odtü.iibf.ankara Ve Kuzey Kıbrıs Kampüsleri Öğrenci Profili.
Date
2010-12-31
Author
Erdil, Erkan
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
133
views
0
downloads
Cite This
Öğrenci profiline yönelik çalışmalar, genel olarak öğrencilerin sosyoekonomik ve sosyodemografik özelliklerinin, üniversitedeki akademik ve sosyal yaşama ilişkin yaklaşımların ve geleceğe yönelik beklentilerinin saptanması yönünden anlamlı sonuçlar üretebilmektedir. Bu tip çalışmalar, öğrenci kitlesinin daha iyi tanınmasını sağlayarak verilen akademik eğitimin ve sağlanan sosyal olanakların kalitesini arttırmaya yönelik sonuçlar üretebilmektedir. Ayrıca, öğrenciler ve akademisyenler arsında karşılıklı etkileşimi de arttırabilmektedirler. Üniversitelerin kullandığı kaynaklardan yararlanan büyük bir kesimin değerlendirmelerini yansıttıkları için kaynakların etkin kullanımı konusunda da önemli sonuçlar ortaya koymaktadır. Ancak tüm bunların ötesinde, öğrenci profili çalışmaları belirli bir mesleğe yönelecek olan öğrencilerin sosyoekonomik, sosyodemografik özelliklerini ve beklentilerini de yansıttığı için fonksiyonel bir anlam taşımaktadırlar. Önerilen konunun üreteceği ek bilgi Bu çalışmanın sonuçları, İBBF bölümlerine ögrencilerin ve programların güçlü ve zayıf yönleri hakkında bilgi verecektir. Ayrıca, çalışma öğrencilerin kariyer planları ve eğitim amaçları hakkında da very sağlayacağından genel olarak mesleğe bakış açısı anlamında da yeni bilgi üretecektir.
URI
https://hdl.handle.net/11511/59506
Collections
Department of Economics, Project and Design
Suggestions
OpenMETU
Core
Okul ve Sınıf Tabanlı Değerlendirmeye Dayalı Öğretmen Kapasitesinin Güçlendirilmesi: Görsel Sanatlar Dersi Öğretmen Rehber Kitapçığı
Ayas, Alipaşa; Ayaydın, Abdullah; Öncü, Erman; Kaymakçı, Selahattin; Özsoy, Vedat; Hatipoğlu, Çiler; Durukan, Erhan; Karataş, Faik Özgür; Çetinkaya, Fatih Çetin; Aslan Tutak, Fatma; Ateşkan, Armağan; Dinç Topal, Zühal (Milli Egitim Bakanligi, 2020-06-01)
Değerli görsel sanatlar eğitimcileri, bildiğiniz üzere bilim ve teknolojideki gelişmeler ve toplumsal ihtiyaçlardaki değişimler ile eğitim alanında öğrenmeye yönelik kuram, öğretime ilişkin yaklaşım, model ve yöntem ile ilgili yenilikler öğretim programlarında yenileme çalışmaları yapılmasını zorunlu kılmaktadır. Yenilenen programların istenen düzeyde uygulanabilmesi için öğretmenlerin çeşitli çalışmalarla yeterliklerinin geliştirilmesi gerekmektedir. Yeterlik alanları içerisinde ölçme ve değerlendirme ...
Yerel Ekonomik Kalkınma :ankara Mobilyacılar Sitesi Örneği.
Ersoy, Melih(2009-12-31)
Projenin kapsamı, küçük sanayi üretilerinin habitus, sosyal, ekonomik ve kültürel sermaye kavramları etrafında kendilerini yeniden üretme stratejileri, yapılan derin görüşmelerle değerlendirilecektir. Siteler Mobilyacılar Sitesi üreticilerinin kendilerini yeniden üretemediği, kent mekanına ve ekonomisine tutunmakta zorlandıkları düşünülmektedir.
Okul ve Sınıf Tabanlı Değerlendirmeye Dayalı Öğretmen Kapasitesinin Güçlendirilmesi: Sınıf Eğitimi Öğretmen Rehber Kitapçığı
Ayas, Alipaşa; Ayaydın, Abdullah; Öncü, Erman; Kaymakçı, Selahattin; Börkan, Bengü; Hatipoğlu, Çiler; Çetinkaya, Fatih Çetin; Aslan Tutak, Fatma; Durukan, Erhan; Karataş, Faik Özgür; Ateşkan, Armağan; Dinç Altun, Zühal (Milli Eğitim Bakanlığı, 2020-06-01)
Değerli sınıf eğitimcileri, bildiğiniz üzere bilim ve teknolojideki gelişmeler ve toplumsal ihtiyaçlardaki değişimler ile eğitim alanında öğrenmeye yönelik kuram, öğretime ilişkin yaklaşım, model ve yöntem ile ilgili yenilikler öğretim programlarında yenileme çalışmaları yapılmasını zorunlu kılmaktadır. Yenilenen programların istenen düzeyde uygulanabilmesi için öğretmenlerin çeşitli çalışmalarla yeterliklerinin geliştirilmesi gerekmektedir. Yeterlik alanları içerisinde ölçme ve değerlendirme önemli bir y...
Dijital Haber Okuma Alışkanlıkları Hakkında Kullanıcı Araştırmaları: Hürriyet Web Sitesi, Mobil Sitesi ve Mobil Uygulaması İncelemeleri
Atçı, Özge; Utku Küngör, Eda; Ünaler, Gizem (Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi; 2016)
Bu çalışma haberleri gazeteden veya televizyondan takip etme alışkanlığına sahip okuyucuların, dijital ve sosyal medyada haber tüketme deneyimleri ile dijital dünyada edindikleri alışkanlıkların ve haber okuma deneyimlerinin araştırılması sürecini içermektedir. Kullanıcıların değişen beklentileri, haber sitelerinin yalnızca içerik sunmasının yeterli olmadığını ortaya koymaktadır. Çalışma kapsamında, farklı ilgi alanları ve hayat tarzlarına sahip okuyucuların haber alma alışkanlıkları, Hürriyet yayınları oda...
Okul ve Sınıf Tabanlı Değerlendirmeye Dayalı Öğretmen Kapasitesinin Güçlendirilmesi: Müzik Dersi Öğretmen Rehber Kitapçığı
Ayas, Alipaşa; Ayaydın, Abdullah; Öncü, Erman; Kaymakçı, Selahattin; Börkan, Bengü; Hatipoğlu, Çiler; Durukan, Erhan; Karataş, Faik Özgür; Çetinkaya, Fatih Çetin; Aslan Tutak, Fatma; Ateşkan, Armağan; Dinç Altun, Zühal (MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, 2020-06-01)
Değerli müzik eğitimcileri, bildiğiniz üzere bilim ve teknolojideki gelişmeler ve toplumsal ihtiyaçlardaki değişimler ile eğitim alanında öğrenmeye yönelik kuram, öğretime ilişkin yaklaşım, model ve yöntem ile ilgili yenilikler öğretim programlarında yenileme çalışmaları yapılmasını zorunlu kılmaktadır. Yenilenen programların istenen düzeyde uygulanabilmesi için öğretmenlerin çeşitli çalışmalarla yeterliklerinin geliştirilmesi gerekmektedir. Yeterlik alanları içerisinde ölçme ve değerlendirme önemli bir ...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
E. Erdil, “Odtü.iibf.ankara Ve Kuzey Kıbrıs Kampüsleri Öğrenci Profili.,” 2010. Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/59506.