Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
anonymousUser
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Videos
Videos
Thesis submission
Thesis submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Contact us
Contact us
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde 3 Boyutlu Sanal Ortamların Kullanılması.
Date
2011-12-31
Author
Yıldırım, İbrahim Soner
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
9
views
0
downloads
Cite This
Teknoloji ürünü olarak düşünüldüğünde bu proje sonunda ortaya çıkacaklar şu şekilde özetlenebilir: - Eğitim amaçlı kullanılabilecek, 3 boyutlu, sanal gerçeklik temelli bir simülasyon ortamı - Öğretmen adaylarının branşlarına göre geliştirilecek yeni konular için teknik altyapı platformu - Deneyimlerin ve geliştirilen öğretim materyallerinin paylaşılacağı sayısal bir kütüphane - Öğretmen adaylarının profesyonel öğretmenlik yaşamlarında da kullanabilecekleri bir bilgi paylaşım ortamı Belirtilen proje sonucunda bilgi olarak ortaya çıkacaklar şu şekilde özetlenebilir: - 3 boyutlu çevrim-içi bir alanda eğitim amaçlı proje geliştirilerek elde edilecek birikim ve deneyimlerin ortamlara göre avantaj ve dezavantajları, kritik başarı faktörleri - Öğretmen adaylarının simülasyon ile öğrenme ortamlarına karşı yaklaşımları - Öğretmen adayları için öğretim tasarımı konusunda uygulamalı bilgi birikimi - Sanal gerçekliğin eğitimde kullanımına yönelik pedagoji ve teknoloji etkileşimine yönelik bilgi birikimi
URI
https://hdl.handle.net/11511/59727
Collections
Department of Computer Education and Instructional Technology, Project and Design
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
İ. S. Yıldırım, “Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde 3 Boyutlu Sanal Ortamların Kullanılması.,” 2011. Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/59727.