FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ

2014-12-31
YAPILANDIRICI YAKLAŞIM TEORİSİNE DAYALI 7E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNİN 11.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEKTROKİMYA İLE İLGİLİ KAVRAMLARI ANLAMALARINA ETKİSİ

Suggestions

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
Geban, Ömer(2015-12-31)
YAPILANDIRICI YAKLAŞIM TEORİSİNE DAYALI BAĞLAM TEMELLİ YAKLAŞIMIN ONUNCU SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FOSİL YAKITLARI VE TEMİZ ENERJİ İLE İLGİLİ KAVRAMLARI ANLAMALARINA ETKİSİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
Şener Pedgley, Bahar(2014-12-31)
KAMUSAL ALANLARDA MOBİL MÜZİK DİNLEME DENEYİMİNİN ZENGİNLEŞTİRİLMESİNDE YENİ ETKİLEŞİM TEKNOLOJİLERİNİN SUNDUĞU AVANTAJLARIN ARAŞTIRILMASI
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
Şümnü, Servet Gülüm(2014-12-31)
KARAYEMİŞ MEYVESİNDEN ELDE EDİLEN FENOLİK MADDELERİN KAPSÜLLENMESİ VE DENEY ORTAMINDAKİ SİNDİRİM DAVRANIŞLARININ MANYETİK REZONANS GÖRÜNTÜLEME TEKNİĞİ KULLANILARAK ARAŞTIRILMASI
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
Soyer, Yeşim(2014-12-31)
KLİNİK İNSAN VE HAYVAN VAKALARI İLE GIDALARDAKİ SALMONELLA ÇEŞİTLİLİĞİNİN VURUŞLU ALAN JEL ELEKTROFOREZİ ( PFGE) KULLANILARAK MOLEKÜLER DÜZEYDE BELİRLENMESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
Geban, Ömer(2016-12-31)
YAPILANDIRICI YAKLAŞIM TEORİSİNE DAYALI BAĞLAM TEMELLİ YAKLAŞIMIN ONUNCU SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Citation Formats
Ö. Geban, “FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ,” 2014. Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/60420.