Practices of an Expert Mathematics Teacher in Small Groups

2012-08-25

Suggestions

Practices that Support in-the-Moment Teacher Productive Noticing: A Case Study of an Expert Teacher
Akyüz, Didem (null; 2017-02-09)
Practices of politicizing gentrification: The emergence organization and governance of an urban issue in three European neighborhoods
De Haan, Freek; Kayasü, Serap; Yetişkul Şenbil, Emine (null; 2016-03-29)
For some, political issues are to be found in a particular place, like a parliament. For others, the political is 'everywhere'. From a pragmatic perspective, however, both seem rather unrealistic. In terms of 'practices of politicizing', which make things political (cf. Çaliskan and Callon 2009 on 'practices of economization' making things economic), there are many ways of finding and handling political issues, from a Deweyan formation of a public to a Machiavellian power play to a Foucauldian governmentali...
Strategies for teaching some aspects of organizational skills in writing TOEFL beginners
Öniz, A. Suzan; Koç, Sabri; Department of English Language Teaching (1989)
Characteristics of Effective Language Teachers as Perceived by Turkish Student Teachers
Gündüz, Müge (2012-09-19)
Sağlıkla ilgili fiziksel aktivite eğitimi sonunda öğrenmeyi yaşama aktarmayı içeren aktif hafta uygulamasında üniversite öğrencilerinin deneyimleri
Sarıkaya, Serap; İnce, Mustafa Levent (2017-11-18)
Sağlık için fiziksel aktivite eğitimi sağlık, zindelik ve fiziksel uygunluk kavramlarının temellerini öğretmeyi amaçlamaktadır. Bu çalışmanın amacı “Sağlık için fiziksel aktivite ve spor” dersine katılan üniversite öğrencilerinin ders yılı sonunda günlük 10.000 adım hedefini içeren “Aktif Hafta Uygulaması” sırasındaki deneyimlerini incelemektir. Araştırma; 1) aktif hafta uygulaması boyunca öğrencilerin ne kadarı günlük 10.000 adım hedefine ulaşmıştır? 2) öğrencilerin günlük 10.000 adım hedefine ulaşmasını k...
Citation Formats
D. Akyüz, “Practices of an Expert Mathematics Teacher in Small Groups,” 2012, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/72048.