Use of Technology in Teaching Daily Living Skills to Individuals with Intellectual Disabilities

2015-11-30
Çağıltay, Kürşat
Özkubat, Ufuk
Demirkaya, Meryem
Çakır, Hasan
Kaplan, Göknur
Çiçek, Filiz
Kara, Ersin

Suggestions

Use of Web 2.0 Technologies to Enhance Learning Experiences in Alternative School Settings
Karahan, Engin; Roehrig, Gillian (2016-06-01)
Use of an Online Learning Environment to Enhance Experiences of Youth in Engineering Design Processes
Karahan, Engin; WANG, HUI HUI (2015-04-14)
Use of environmental performance indicators to promote cleaner technologies in small and medium sized cotton textile wet processing industry
Mirata, Murat; Yetiş, Ülkü; Department of Environmental Engineering (2000)
Use of Computational Fluid Dynamics (CFD) in Teaching Fluid Mechanics
Nakiboğlu, Güneş; Sert, Cüneyt (2007-06-24)
Use of Bibliotherapy Method to Prevent Peer Bullying
Taneri, Pervin Oya; Akduman, Nalan (Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Derneği; 2019-10-20)
Bir kişinin, diğer bir kişi veya kişiler tarafından kasıtlı, olarak bir süre olumsuz davranışlarla maruz kalması olarak tanımlanan akran zorbalığı, dünyada ve Türkiye’de ilkokul öğrencileri arasında giderek artan bir sorun halini almıştır. Araştırmalar zorbalığının erken yaşlarda önleyici programlar yardımıyla azaltılabileceğine işaret etmektedir. Hikâyelerin eğitim ve farkındalık amaçlı kullanımı anlamına gelen bibliyoterapi, akran zorbalığını önlemede son yıllarda sıkça başvurulan yöntemlerden biridir. Al...
Citation Formats
K. Çağıltay et al., “Use of Technology in Teaching Daily Living Skills to Individuals with Intellectual Disabilities,” presented at the AECT (2015), Indiana, USA, 2015, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/72541.