Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik) Eğitimi Anlayışları.

2017-10-21

Suggestions

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sanat Yolu İle Fen Öğretimi Konusundaki İnanışlarının Ve Uygulamalarının İncelenmesi.
Erden, Feyza(2010-12-31)
Bu çalışmanın amacı; okul öncesi öğretmenlerinin fen öğretim yöntemlerini araştırarak, onların sanat yolu ile fen öğretimi konusundaki inanışlarını ve sınıfiçi uygulamalarını belirlemektir. Projede kullanılacak araştırma deseni içerik analizidir. Bu sayesinde, öğretmenlerin fen öğretimi hakkında sahip oldukları inanışlar araştırılarak, onların bu inanışları uygulamalarına nasıl yatsıttıkları gözlemlenecektir. Çalışmanın yapılacağı örneklemi, okul öncesi eğitim kurumlarında çalışmakta olan öğretmenler ol...
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çokkültürlülük Uygulamaları.
Işıkçı Başkaya, Gözde Nur; Alisinanoğlu, Fatma; Demircan, Hasibe Özlen (null; 2019-10-02)
Amaç: Çokkültürlülük; dil, din, ırk, cinsel yönelim, yaş, kültür gibi birçok boyutu içeren bir kavram olarak tanımlanmaktadır. Eğitim açısından çokkültürlülük ise her ailenin özgünlüğü ve onlarla çalışmanın getirdiği etkiler ile tüm çocuklar için eşit eğitim fırsatları oluşturma ve farklılıkları takdir etme olarak tanımlanmaktadır. Günümüzde Türkiye toplum yapısının çok kültürlü olduğu düşünüldüğünde, okul öncesi öğretmenlerinin hem sınıf içi veya sınıf dışı uygulamalarında hem de aile katılım etkinliklerin...
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Duygusal Zeka Özellikleri İlişkisi
Hamamcı, Beyza; Yayla, Kübra; Balaban Dağal, Asude (2020-01-03)
Okul Öncesi Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Stratejilerine Ve Disiplin Problemlerine Karşı Tutumları.
Olgan, Refika(2010-12-31)
Öğrencilerin sınıf içerisindeki problem davranışlarını engellemek amacıyla eğitimciler ve araştırmacılar yıllar süren çeşitli araştırmaların yardımıyla düzenli bir sınıf atmosferi oluşturmaya çalışmaktadırlar. Öğretmenlerin tutum ve yaklaşımları öğrencilerin davranışları üzerinde direkt etkilidir. Bu nedenle, her bir öğrencinin davranışını tek tek düzeltmeye çalışmaktan ziyade eğitimciler kabuledilebilir sınıf davranışlarını model olarak, açıklayarak ve örnek uygulamaları yaparak öğrencilerinin benimsemeler...
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Eğitim İnaçları ve Aile Katılımına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki.
İzci, Nisan Cansu; Demircan, Hasibe Özlen (null; 2017-05-14)
Citation Formats
E. Şenyurt and H. Ö. Demircan, “Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik) Eğitimi Anlayışları.,” 2017, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/73229.