Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik) Eğitimi Anlayışları.
Date
2017-10-21
Author
Şenyurt, Ezgi
Demircan, Hasibe Özlen
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
210
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/73229
Collections
Department of Educational Sciences, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sanat Yolu İle Fen Öğretimi Konusundaki İnanışlarının Ve Uygulamalarının İncelenmesi.
Erden, Feyza(2010-12-31)
Bu çalışmanın amacı; okul öncesi öğretmenlerinin fen öğretim yöntemlerini araştırarak, onların sanat yolu ile fen öğretimi konusundaki inanışlarını ve sınıfiçi uygulamalarını belirlemektir. Projede kullanılacak araştırma deseni içerik analizidir. Bu sayesinde, öğretmenlerin fen öğretimi hakkında sahip oldukları inanışlar araştırılarak, onların bu inanışları uygulamalarına nasıl yatsıttıkları gözlemlenecektir. Çalışmanın yapılacağı örneklemi, okul öncesi eğitim kurumlarında çalışmakta olan öğretmenler ol...
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çokkültürlülük Uygulamaları.
Işıkçı Başkaya, Gözde Nur; Alisinanoğlu, Fatma; Demircan, Hasibe Özlen (null; 2019-10-02)
Amaç: Çokkültürlülük; dil, din, ırk, cinsel yönelim, yaş, kültür gibi birçok boyutu içeren bir kavram olarak tanımlanmaktadır. Eğitim açısından çokkültürlülük ise her ailenin özgünlüğü ve onlarla çalışmanın getirdiği etkiler ile tüm çocuklar için eşit eğitim fırsatları oluşturma ve farklılıkları takdir etme olarak tanımlanmaktadır. Günümüzde Türkiye toplum yapısının çok kültürlü olduğu düşünüldüğünde, okul öncesi öğretmenlerinin hem sınıf içi veya sınıf dışı uygulamalarında hem de aile katılım etkinliklerin...
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Duygusal Zeka Özellikleri İlişkisi
Hamamcı, Beyza; Yayla, Kübra; Balaban Dağal, Asude (2020-01-03)
Okul Öncesi Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Stratejilerine Ve Disiplin Problemlerine Karşı Tutumları.
Olgan, Refika(2010-12-31)
Öğrencilerin sınıf içerisindeki problem davranışlarını engellemek amacıyla eğitimciler ve araştırmacılar yıllar süren çeşitli araştırmaların yardımıyla düzenli bir sınıf atmosferi oluşturmaya çalışmaktadırlar. Öğretmenlerin tutum ve yaklaşımları öğrencilerin davranışları üzerinde direkt etkilidir. Bu nedenle, her bir öğrencinin davranışını tek tek düzeltmeye çalışmaktan ziyade eğitimciler kabuledilebilir sınıf davranışlarını model olarak, açıklayarak ve örnek uygulamaları yaparak öğrencilerinin benimsemeler...
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Eğitim İnaçları ve Aile Katılımına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki.
İzci, Nisan Cansu; Demircan, Hasibe Özlen (null; 2017-05-14)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
E. Şenyurt and H. Ö. Demircan, “Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik) Eğitimi Anlayışları.,” 2017, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/73229.