Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Eğitim İnaçları ve Aile Katılımına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki.

2017-05-14
İzci, Nisan Cansu
Demircan, Hasibe Özlen

Suggestions

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çokkültürlülük Uygulamaları.
Işıkçı Başkaya, Gözde Nur; Alisinanoğlu, Fatma; Demircan, Hasibe Özlen (null; 2019-10-02)
Amaç: Çokkültürlülük; dil, din, ırk, cinsel yönelim, yaş, kültür gibi birçok boyutu içeren bir kavram olarak tanımlanmaktadır. Eğitim açısından çokkültürlülük ise her ailenin özgünlüğü ve onlarla çalışmanın getirdiği etkiler ile tüm çocuklar için eşit eğitim fırsatları oluşturma ve farklılıkları takdir etme olarak tanımlanmaktadır. Günümüzde Türkiye toplum yapısının çok kültürlü olduğu düşünüldüğünde, okul öncesi öğretmenlerinin hem sınıf içi veya sınıf dışı uygulamalarında hem de aile katılım etkinliklerin...
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkindaki Görüşlerinin Belirlenmesi (Uşak İli Örneği)
Yoleri, Sibel; Tetik, Gamzegül; Çetken, Hatice Şebnem (2017-05-04)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Okuryazarlık Becerileri ile İlgili Metaforları
Altun, Dilek; Ulusoy, Mustafa (null; 2018-03-15)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Çocuklar Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Yoleri, Sibel; Tetik, Gamzegül; Çetken, Hatice Şebnem (2018-04-01)
Preschool Teachers' Beliefs and Self-Reported Practices Regarding Questioning as a Teaching Method: Questioning Cycle and Question Types
İnönü, Gamze Nur; Demircan, Hasibe Özlen; Department of Early Childhood Education (2022-5)
The present study investigated preschool teachers’ beliefs and self-reported practices regarding questioning as a teaching method and its two strategies: questioning cycle components (planning questions, asking questions, waiting time, listening to the response, assessing the response, and follow-up questions) and question types (open-ended and closed-ended questions). Accordingly, a convergent mixed methods design was adopted, and quantitative and qualitative data were compared. The data were collected fro...
Citation Formats
N. C. İzci and H. Ö. Demircan, “Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Eğitim İnaçları ve Aile Katılımına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki.,” 2017, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/85891.