Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Lisede Matematik Öğretimi
Date
2017-01-01
Author
Yılmaz, Zuhal
Baştürk, Savaş
Ali Kemal, Cilavdaroğlu
Ayşe Nur, Yılmaz
Olgun, Beyza
Cansu Kurt, Ümmügülsüm
Girit, Dilek
Işık, Gürsu
Taştepe, Mehtap
Bağdat, Osman
Esendemir, Ozan
Dönmez, Pelin
Avcu, Ramazan
Avcu, Seher
Alkan, Selçuk
Yeniçeri, Üzeyir
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
230
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/76977
Collections
Unverified, Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
Lise Matematik Öğretimi
Yılmaz, Zuhal; Olgun, Beyza (2017-01-01)
Liselerdeki Felsefe Dersi Öğretiminin Değerlendirilmesi
Engin Demir, Cennet (1999-01-01)
Analysis of high school physics textbooks
Kavaz, Sevim; Eryılmaz, Ali; Department of Secondary Science and Mathematics Education (2006)
The purpose of this study is (1) to investigate the characteristics of ideal physics textbooks, (2) to investigate the students, teachers, textbook writers, book committee members and science education instructors’ opinions whether the 9th grade physics textbooks, used in TRNC (Turkish Republic of Northern Cyprus), possess the characteristics of an ideal physics textbook, and (3) to investigate how physics textbooks should be used and how they are being used. In this study, “Physics Textbooks Evaluation Que...
Liselerde Sosyoloji Dersinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma
Balcı Karaboğa, Fuziye Ayşe; Yıldırım, Ali (1999-01-01)
Lise matematik konuları için günlük hayattan modelleme soruları
Erbaş, Ayhan Kürşat; Alacacı, Cengiz; Çetinkaya, Bülent; Aydoğan Yenmez, Arzu; Çakıroğlu, Erdinç; Kertil, Mahmut; Didiş, Makbule Gözde; Baş, Sinem; Şahin, Zülal; Şen Zeytun, Aysel; Korkmaz, Himmet (Türkiye Bilimler Akademisi, 2016-1-01)
Günlük Hayattan Modelleme Soruları; öğretmenler, öğretmen adayları, öğrenciler, günlük hayatta matematiği arayanlar ve matematiğe ilgi duyan herkes için bir kaynak kitap niteliğinde hazırlandı. “Günlük Hayattan Modelleme Soruları” kitabıyla; matematiği kendi içinde ve farklı disiplinlerle ilişkilendirme, matematiksel dili ve terminolojiyi kullanma, matematiksel akıl yürütme, bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanma gibi kritik becerilerin kazanılmasına ve bu becerileri kullanarak matematiğin hissedilir, y...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Z. Yılmaz et al.,
Lisede Matematik Öğretimi
. 2017.