Eğitimde Firsat Esitligine Iliskin Akademisyen Gorusleri

2016-06-01
Nayir, Kadriye Funda
Taneri, Pervin Oya
Akgunduz, Mehmet

Suggestions

Eğitimde İnsan Kaynaklarını Geliştirme Programının Değerlendirilmesi
Engin Demir, Cennet; Aksu, Meral; Yılmaz, Elanur(2016-12-31)
Bu çalışmada, ODTÜ Eğitim Bilimleri Bölümü tarafından yürütülmekte olan Eğitimde İnsan Kaynaklarını Geliştirme Tezsiz Yüksek Lisans programının amaçlarına ne derece ulaştığının paydaşların bakış açısından değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. Çalışmada elde edilecek olan bulguların, eğitim programın etkililiği, güçlü ve zayıf yönleri, uygulamada karşılaşılan güçlükler ve mezunların kalitesi konularında derinlemesine bilgi sağlayarak, programın gözden geçirilmesi ve iyileştirilmesine katkıda bulunması beklenmek...
Eğitimin Değişen Yüzü: E-öğrenme
Aşkun, Cengiz Savaş; KARAKUŞ YILMAZ, TÜRKAN; KURŞUN, ENGİN; UZUN, ERMAN; Adıyaman, Zehra; Onat Bayır, Gülin; Demirel, Funda; Uzun, Sevcan; YALÇINALP, SERPİL (ODTÜ Mezunları Derneği, 2007-01-01)
Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri
Saban, Ahmet; Ersoy, Arife Figen; Özden, Muhammet; Bozkurt, Mahmut; Ersoy, Ali; Akar, Hanife; Yahşi, Zekiye (Anı Yayıncılık, 2017-01-01)
The actual and desired levels of shared decision making
Erten, Müge; Şimşek, Hasan; Department of Educational Sciences (2004)
The purpose of the study is to investigate the actual and desired levels of shared decision making in some private and secondary schools in Ankara, Turkey. The sample of the study consisted of 253 teachers from 12 private primary and secondary schools in Ankara. Shared Education Decisions Survey-Revised by Prof.Dr.Donna Ferrara was used to collect data. Descriptive statistics were applied to analyze data. The results revealed that teachers are consulted in some but not all areas of school decisions. They al...
Eğitimde Değişim Bilgi Yönetimi ve e öğrenme
Gürbüz, Tarkan (null; 2011-11-01)
Citation Formats
K. F. Nayir, P. O. Taneri, and M. Akgunduz, “Eğitimde Firsat Esitligine Iliskin Akademisyen Gorusleri,” 2016, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/81659.