Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Vakıf üniversitesinde akademisyen olmak: rutinler ve bu rutinleri etkileyen faktörler
Date
2018-12-01
Author
Zayim Kurtay, Merve
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
143
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/82694
Journal
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Collections
Unclassified, Article
Suggestions
OpenMETU
Core
Being an academic at a foundation university: Routines and the factors that affect them
Zayim Kurtay, Merve (2018-02-01)
Bir vakıf üniversitesinde görev yapan bir grup akademisyenle yapılan bu çalışmanın amacı katılımcıların rutinlerini, bu rutinleri etkileyen faktörleri, devlet üniversitelerine göre farklı olan yönetim anlayışı ve üniversite uygulamalarından nasıl etkilendiklerini ve bu süreçte YÖK’ün politikalarını kendi algı ve deneyimleriyle ortaya çıkarmaktır. Bu bağlamda, nitel araştırma desenlerinden genel nitel araştırma deseni kullanılmış ve maksimum çeşitlilik örneklemesi yoluyla seçilen 19 akademisyenden yarı yapıl...
Vakıf Üniversiteleri ve Uluslararası İlişkiler
Bulut Şahin, Betül (Seçkin, 2022-01-01)
TED Üniversitesi: Koruma, Dönüşüm, Süreklilik
Özgenel, Lale; Güzer, Celal Abdi (2022-10-02)
Köy Enstitüsü Mezunu Olmanın Babalık Davranış ve Deneyimlerine Etkisi
Beşpınar Akgüner, Fatma Umut (2010-01-01)
A Blended learning approach to faculty development in medicine: the Ege University case
Yılmaz, Yusuf; Yıldırım, İbrahim Soner; Durak, Halil İbrahim; Department of Computer Education and Instructional Technology (2018)
Faculty development programs play an important role in higher education. Within such programs, medical teachers can acquire competencies with regard to facilitating their students’ learning processes. The purpose of this study was to develop, implement, and evaluate blended learning courses for teaching improvement through faculty development programs; and to examine and to describe the participation, satisfaction, and perception of medical teachers toward blended learning. With this aim in mind, four resea...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
M. Zayim Kurtay, “Vakıf üniversitesinde akademisyen olmak: rutinler ve bu rutinleri etkileyen faktörler,”
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, pp. 2518–2540, 2018, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/82694.