Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Köy Enstitüsü Mezunu Olmanın Babalık Davranış ve Deneyimlerine Etkisi
Date
2010-01-01
Author
Beşpınar Akgüner, Fatma Umut
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
127
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/81684
Journal
Eğitim Bilim Toplum
Collections
Unverified, Article
Suggestions
OpenMETU
Core
Matematik Öğretmenlerinin İnanışlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi: NorBaTM Projesi Türkiye Çalışması
Haser, Çiğdem; Arslan, Okan; Çelikdemir, Kübra(2014-12-31)
Bu çalışmada ortaokul matematik öğretmenlerinin mesleki tatmin, öğretime yaklaşım, etkili öğretim, etkili matematik öğretimi ve öğrenimi, ders kitabı kullanımı ve öğretmenlerin tipik öğretimleri hakkındaki inanışları NorBaTM projesi kapsamındaki ölçekler ile araştırılacaktır. Elde edilen sonuçlar Avrupa, Balkan, İskandinav ve Uzakdoğu’dan projeye katılan ülkelerden elde edilen sonuçlar ile karşılaştırılarak, öğretmenlerin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitimlerini geliştirecek şekilde kullanılacaktır.
Vakıf üniversitesinde akademisyen olmak: rutinler ve bu rutinleri etkileyen faktörler
Zayim Kurtay, Merve (2018-12-01)
Being an academic at a foundation university: Routines and the factors that affect them
Zayim Kurtay, Merve (2018-02-01)
Bir vakıf üniversitesinde görev yapan bir grup akademisyenle yapılan bu çalışmanın amacı katılımcıların rutinlerini, bu rutinleri etkileyen faktörleri, devlet üniversitelerine göre farklı olan yönetim anlayışı ve üniversite uygulamalarından nasıl etkilendiklerini ve bu süreçte YÖK’ün politikalarını kendi algı ve deneyimleriyle ortaya çıkarmaktır. Bu bağlamda, nitel araştırma desenlerinden genel nitel araştırma deseni kullanılmış ve maksimum çeşitlilik örneklemesi yoluyla seçilen 19 akademisyenden yarı yapıl...
Vakıf Üniversiteleri ve Uluslararası İlişkiler
Bulut Şahin, Betül (Seçkin, 2022-01-01)
Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Pandemi Sürecindeki Çevrim İçi Öğrenme Deneyimlerinin İncelenmesi
Karahan, Engin; Bozan, Mehmet Arif; Akçay, Ahmet Oğuz (2020-08-01)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
F. U. Beşpınar Akgüner, “Köy Enstitüsü Mezunu Olmanın Babalık Davranış ve Deneyimlerine Etkisi,”
Eğitim Bilim Toplum
, pp. 8–38, 2010, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/81684.