Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Matematik Başarı Duyguları Ölçeği’xxnin Türkçe’xxye uyarlaması: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Date
2019-01-01
Author
Çalık, Başak
Çapa Aydın, Yeşim
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
71
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/84433
Journal
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Collections
Unclassified, Article
Suggestions
OpenMETU
Core
Matematik Başarı Duyguları Ölçeği'nin Türkçe'ye uyarlaması: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Çalık, Başak; Çapa Aydın, Yeşim (2019-05-01)
Matematik eğitiminde diyalojik yaklaşım: Küçük grup çalışmalarında akran konuşması ve teknoloji kullanımından örnekler.
Kazak, Sibel (2017-11-12)
Matematik öğretmenlerinin kovaryasyonel düşünme düzeyleri ve öğrencilerinin kovaryasyonel düşünme becerilerine ilişkin tahminleri Mathematics teachers covariational reasoning levels and their predictions about students covariational reasoning abilities
Şen Zeytun, Aysel; Çetinkaya, Bülent; Erbaş, Ayhan Kürşat (2010-01-01)
An investigation of seventh grade students’ understanding of negative integers via mathematics history-based model-eliciting activities
Ay, Büşr; Sevinç, Şerife; Department of Elementary Science and Mathematics Education (2019)
The main purpose of the study was to investigate the role of mathematics historybased model-eliciting activities (MEAs) on seventh grade students’ understanding of negative integers. The study was conducted in one public middle school in Istanbul, in the Fall semester of 2018-2019 academic year. A qualitative educational case study design was employed with 29 seventh grade students. A set of integer questions were implemented twice to the participant students as an initial and a follow-up assessment. After ...
Matematik Eğitiminde Origami Kullanımına Yönelik Öz YeterlikÖlçeği Geliştirilmesi ve Geçerlik Çalışmaları
Arslan, Okan; Işıksal Bostan, Mine (2016-05-01)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
B. Çalık and Y. Çapa Aydın, “Matematik Başarı Duyguları Ölçeği’xxnin Türkçe’xxye uyarlaması: geçerlik ve güvenirlik çalışması,”
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, pp. 523–545, 2019, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/84433.