Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Soru-Cevap Tabanlı Öğretim Tasarımı Teorisi Önerisi ve İlk Bulgular
Date
2017-12-26
Author
Ataş, Amine Hatun
Çelik, Berkan
Yıldırım, Zahide
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
136
views
0
downloads
Cite This
URI
http://icits2017.inonu.edu.tr/papers/ICITS2017-AbstractBook-Updated26Dec2017.pdf
https://hdl.handle.net/11511/87751
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Problem Tabanlı Bir Çevrimiçi Dersin Tasarımı ve Etkililiğinin Sınanması
Sevil, Yaşar; Gündüz, Abdullah Yasin; Alemdağ, Ecenaz; Muhammed Emin, Akpolat; Arslan, Ömer; Erdem, Mukaddes (null; 2014-09-18)
Tasarım Tabanlı Araştırmanın Matematik Öğretiminde Uygulanması: Öğrenci Merkezli İçerik Geliştirme
Özdoğan, Sinem Sözen; Akyüz, Didem (2019-06-22)
Soru Paradoksu (Bir Meleğe Soru Sormak)
Kadıoğlu, Dilek (2017-12-01)
Proje Tabanlı Çoklu Ortam Tasarımı Süreci̇nde Öğreti̇m Tasarımı Beceri̇leri̇ni̇n Geli̇şi̇mi̇ni̇n Araştırılması
Karakuş Yılmaz, Türkan; Çağıltay, Kürşat (2016)
Öğretim tasarımı, hızla büyüyen, değişen ve gelişen bir alan olup, öğretim tasarımcılarının eğitimi de çok yönlü, gerçek hayatla uyumlu, sürece odaklı ve güncel bir eğitim anlayışı gerekmektedir. Bu durum çalışmasında, yoğun bir tasarım süreci içeren çoklu ortam tasarımı dersini alan, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümü 3. Sınıf öğrencilerinin, öğretim tasarımı alanı ile ilgili elde ettikleri kazanımlar incelenmiştir. Bir öğretim dönemi boyunca, iki projeyi kapsayan tasarım dersinde her iki p...
Web Tabanlı Eğitim: Tasarım ve Uygulama İlkeleri II
Yıldırım, İbrahim Soner(2009)
This course was developed as a part of Avicenna Project...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
A. H. Ataş, B. Çelik, and Z. Yıldırım, “Soru-Cevap Tabanlı Öğretim Tasarımı Teorisi Önerisi ve İlk Bulgular,” 2017, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: http://icits2017.inonu.edu.tr/papers/ICITS2017-AbstractBook-Updated26Dec2017.pdf.