Soru-Cevap Tabanlı Öğretim Tasarımı Teorisi Önerisi ve İlk Bulgular

2017-12-26
Ataş, Amine Hatun
Çelik, Berkan
Yıldırım, Zahide

Suggestions

Problem Tabanlı Bir Çevrimiçi Dersin Tasarımı ve Etkililiğinin Sınanması
Sevil, Yaşar; Gündüz, Abdullah Yasin; Alemdağ, Ecenaz; Muhammed Emin, Akpolat; Arslan, Ömer; Erdem, Mukaddes (null; 2014-09-18)
Tasarım Tabanlı Araştırmanın Matematik Öğretiminde Uygulanması: Öğrenci Merkezli İçerik Geliştirme
Özdoğan, Sinem Sözen; Akyüz, Didem (2019-06-22)
Soru Paradoksu (Bir Meleğe Soru Sormak)
Kadıoğlu, Dilek (2017-12-01)
Proje Tabanlı Çoklu Ortam Tasarımı Süreci̇nde Öğreti̇m Tasarımı Beceri̇leri̇ni̇n Geli̇şi̇mi̇ni̇n Araştırılması
Karakuş Yılmaz, Türkan; Çağıltay, Kürşat (2016)
Öğretim tasarımı, hızla büyüyen, değişen ve gelişen bir alan olup, öğretim tasarımcılarının eğitimi de çok yönlü, gerçek hayatla uyumlu, sürece odaklı ve güncel bir eğitim anlayışı gerekmektedir. Bu durum çalışmasında, yoğun bir tasarım süreci içeren çoklu ortam tasarımı dersini alan, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümü 3. Sınıf öğrencilerinin, öğretim tasarımı alanı ile ilgili elde ettikleri kazanımlar incelenmiştir. Bir öğretim dönemi boyunca, iki projeyi kapsayan tasarım dersinde her iki p...
Web Tabanlı Eğitim: Tasarım ve Uygulama İlkeleri II
Yıldırım, İbrahim Soner(2009)
This course was developed as a part of Avicenna Project...
Citation Formats
A. H. Ataş, B. Çelik, and Z. Yıldırım, “Soru-Cevap Tabanlı Öğretim Tasarımı Teorisi Önerisi ve İlk Bulgular,” 2017, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: http://icits2017.inonu.edu.tr/papers/ICITS2017-AbstractBook-Updated26Dec2017.pdf.