Teknolojinin aracı rolü: Matematik öğretmen adaylarının uygulamaları

2016-02-27

Suggestions

Teknolojideki Eğilimler Işığında Türkiye’nin Öncelikli Alanları
Erdil, Erkan (2017-05-05)
Bilim ve Teknoloji Politikaları Arş. Mrk. (ODTÜ – TEKPOL) Başkanı Prof. Dr. Erkan Erdil, ulusal ve uluslararası alanlarda dikkate alınması gereken parametreler olduğunu ifade ederek, “Üniversitelerde yapılan araştırmaların ticarileştirilmesi için teşvik edilmesi gibi sorunlar var. Bu çok kolay olmayacaktır. Araştırma personeli sayısının artırılması da sorun çünkü yeterli personel yok. Yapısal sorunlarla mğcadele ederken koordineli hareket edemiyoruz daha sistematik hareket etmeliyiz. Türkiye’nin bazı alanla...
Supporting students’ scientific argumentation in technology-enhanced learning environments : distribution of scaffolds
Üstünel, Hale Havva; Tokel, Saniye Tuğba; Department of Computer Education and Instructional Technology (2013)
Over the twenty years, researchers and practitioners have developed technology tools and designed technology-enhanced learning environments to support and teach argumentation. Relevantly, Kim et al. (2007) presented a pedagogical framework to provide a valid technology-enhanced learning environment. The purpose of this design-based study was to investigate micro context dimension of this framework and to analyze the interactions between student-tool, teacher-student, and teacher-tool. In this respect, in or...
Teknoloji, Tasarım ve Çevre İlişkisi
Gürsu, Hakan (2007-05-01)
Teknoloji, Tasarım ve Çevre İlişkisi
Gürsu, Hakan (2007-10-01)
Teknoloji, Tasarım ve Çevre İlişkisi 5
Gürsu, Hakan (2007-09-01)
Citation Formats
R. Savuran, “Teknolojinin aracı rolü: Matematik öğretmen adaylarının uygulamaları,” Manchester, İngiltere, 2016, vol. 36, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://bsrlm.org.uk/wp-content/uploads/2016/09/BSRLM-CP-36-1-16.pdf.