Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi

2014-01-01
KANLI, UYGAR
GÜLÇİÇEK, ÇAĞLAR
GÖKSU, VOLKAN
ÖNDER ÇELİKKANLI, NURAY
OKTAY, ÖZLEM
Alptekin, Funda
Eryılmaz, Ali
GÜNEŞ, BİLAL

Suggestions

Ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongrelerindeki fizik eğitimi çalışmalarının içerik analizi
Kanlı, Uygar; Gülçiçek, Çağlar; Göksu, Volkan; Önder Çelikkanlı, Nuray; Oktay, Özlem; Eraslan, Funda; Eraslan, Funda; Eryılmaz, Ali; Güneş, Bilal (2014-02-01)
Bu çalışma; fizik eğitimindeki araştırma eğilimlerini belirlemek için, 1994-2012 yılları arasında Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongrelerinde tam metni basılan fizik eğitimi çalışmalarını içerik analizi yöntemi ile incelemeyi amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda; taranan 735 çalışmadan 282 çalışma, yazarların demografik özellikleri (sayısı, cinsiyeti, bağlı olduğu kurum vb.), genel çalışma temaları, çalışılan fizik konuları, araştırma yöntemleri, örnekleme yöntem ve sayıları, veri toplama araçl...
Ulusal Kutup Bilimleri Çalıştayı Bildiri Kitabı (3)
Yozgatlıgil, Ahmet; Salihoğlu, Barış; Tezcan, Devrim; Akkaş, Sara Banu (Türkiye Cumhuriyeti Sanayi ve teknoloji Bakanlığı; Orta Doğu Teknik Üniversitesi; İstanbul Teknik Üniversitesi-PoLReC; 2019-9)
Ulusal Deniz Ölçme Araştırma Programı; Atmosferik kirleticilerin taşınımı ve kaynaklarının belirlenmesi, 1995 yılı nihai raporu
Salihoğlu, İlkay; Kubilay, Nilgün; Yemenicioğlu, Semal; Özsoy, Türkan; Karakoç, Fatih(1997)
Ulusal Deniz Ölçüm, İzleme ve Araştırma Programı Akdeniz alt projesi final raporu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Deniz Bilimleri Enstitüsü(1997-04-15)
Ulusal Deniz Ölçme, İzleme ve Araştırma Programı Akdeniz alt projesi; Nisan 1993-Nisan 1995 dönemi final raporu
Salihoğlu, İlkay; Yılmaz, Ayşen; Latif, Muhammed Abdul; Bıngel, Ferit(1995-12-01)
Citation Formats
U. KANLI et al., “Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi,” Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 34, no. 2, pp. 127–153, 2014, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/94471.