Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Okul Bazlı Bilinçli Farkındalık Programları
Date
2021-12-01
Author
Erden, Feyza
Tonga, Funda Eda
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
319
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/95173
Relation
Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları
Collections
Department of Elementary and Early Childhood Education, Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
Okul Tabanlı Afet Eğitimi Etkinlik Kitabı
Yılmaz, Elanur (2019-01-01)
Okul Tabanlı Afet Eğitimi Projesi Ögretmen El Kitabı
Başbuğ Erkan, Berna Burçak (null, 2012-01-01)
Okul Bazlı Bütçeleme (OBB) Uygulamasının Okul Geliştirme İşlevi Açısından Değerlendirilmesi
Balkar, Betül; Öztuzcu Küçükbere, Rabia; Akşab, Şahabettin (2019-04-01)
Bu araştırmada; okul yöneticilerinin Okul Bazlı Bütçeleme (OBB) uygulamasına ve OBB’nin okul gelişimine nasıl katkı sağlayabileceğine ilişkin görüşlerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Nitel araştırma yöntem ve tekniklerinin kullanıldığı araştırma, betimleyici yaklaşımla gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın çalışma grubu, Gaziantep ilinde görev yapan 29 ilkokul ve ortaokul yöneticisinden oluşmaktadır. Araştırma verileri, yarı yapılandırılmış görüşmeler ve odak grup görüşmeleri aracılığıyla toplanmıştır. Elde edi...
Okul Bazlı Bütçeleme (OBB) Uygulamasının Okul Yöneticisi Görüşleri Doğrultusunda Okul Geliştirme İşlevi Açısından Değerlendirilmesi
Balkar, Betül; Öztuzcu, Rabia; Akşab, Şahabettin (null; 2018-07-01)
Okul ve Sınıf Tabanlı Değerlendirmeye Dayalı Öğretmen Kapasitesinin Güçlendirilmesi: Sosyal Bilgiler Dersi Öğretmen Rehber Kitapçığı.
Ayas, Alipaşa; Ayaydın, Abdullah; Öncü, Erman; Kaymakçı, Salahattin; Börkan, Bengü; Hatipoğlu, Çiler; Aslan Tutak, Fatma; Durukan, Erhan; Karataş, Faik Özgür; Ateşkan, Armağan; Dinç Altun, Zühal; Çetinkaya, Fatih Çetin (Millî Eğitim Bakanlığı, 2020-06-01)
Değerli sosyal bilgiler eğitimcileri, bildiğiniz üzere bilim ve teknolojideki gelişmeler ve toplumsal ihtiyaçlardaki değişimler ile eğitim alanında öğrenmeye yönelik kuram, öğretime ilişkin yaklaşım, model ve yöntem ile ilgili yenilikler öğretim programlarında yenileme çalışmaları yapılmasını zorunlu kılmaktadır. Yenilenen programların istenen düzeyde uygulanabilmesi için öğretmenlerin çeşitli çalışmalarla yeterliklerinin geliştirilmesi gerekmektedir. Yeterlik alanları içerisinde ölçme ve değerlendirme ön...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
F. Erden and F. E. Tonga,
Okul Bazlı Bilinçli Farkındalık Programları
. 2021.