Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) eğitimine medya tasarım süreçlerinin entegrasyonu
Date
2014-05-01
Author
Karahan, Engin
CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF
ÜNAL, AYÇİN
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
147
views
0
downloads
Cite This
URI
https://ejercongress.org/pdf/Congress.pdf
https://hdl.handle.net/11511/98306
Conference Name
International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) odaklı bir eğitim reformunun analizi: Mısır Örneği
Karahan, Engin; CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF; Rızkallah, Mohammed (2014-09-14)
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi
Karahan, Engin; CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF (PEGEM, 2015-01-01)
Fen-bilimleri, teknoloji, mühendislik ve matematik (FTMM) alanlarında sembol içeren aktivitelere ilgiler: Kadın-erkek farkları.
Toker, Yonca (null; 2013-11-28)
Aim of the present investigation was to delineate gender differences on one specific domain (i.e. symbolic interests) of the vocational interest measure focusing on interests toward the Science, Technology, Engineering, and Math (STEM) areas; STEM Interest Complexity Measure (Toker & Ackerman, 2012). The measure was developed to incorporate STEM-related tasks that vary in their complexity levels to represent a more comprehensive assessment of interests that pertain to Holland’s Realistic and Investigative t...
Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersinde Probleme Dayalı STEM Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Karahan, Engin; KILIÇ, ZEYNEP; ANAGÜN, ŞENGÜL SAİME (2016-11-15)
Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretmen Adaylarının Genetik Konusu Üzerine Teknolojik Pedogojik Alan Bilgileri.
Yılmaz Tüzün, Özgül(2011-12-31)
Bu çalışma öğretmen adaylarının belli bir konu üzerindeki teknolojik pedagojik alan bilgileri hakkında bilgi toplamayı amaçlamaktadır. Bu sayede etkili teknoloji entegrasyonu için gerekli olan bilgi türlerine öğretmen adaylarının sahip olup olmadığı araştırılacaktır. Bu çalışmaya İç Anadolu Bölgesindeki üniversitelerden ODTÜ, Hacettepe, Gazi, Osmangazi, Selçuk, Erciyes, Aksaray ve Ahi Evran üniversitelerindeki ilkögretim bölümü fen bilgisi öğretmenliği programlarında eğitim gören öğretmen adayları katılacak...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
E. Karahan, S. CANBAZOĞLU BİLİCİ, and A. ÜNAL, “Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) eğitimine medya tasarım süreçlerinin entegrasyonu,” presented at the International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İstanbul, Türkiye, 2014, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://ejercongress.org/pdf/Congress.pdf.