Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) eğitimine medya tasarım süreçlerinin entegrasyonu

2014-05-01
Karahan, Engin
CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF
ÜNAL, AYÇİN
International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

Suggestions

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) odaklı bir eğitim reformunun analizi: Mısır Örneği
Karahan, Engin; CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF; Rızkallah, Mohammed (2014-09-14)
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi
Karahan, Engin; CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF (PEGEM, 2015-01-01)
Fen-bilimleri, teknoloji, mühendislik ve matematik (FTMM) alanlarında sembol içeren aktivitelere ilgiler: Kadın-erkek farkları.
Toker, Yonca (null; 2013-11-28)
Aim of the present investigation was to delineate gender differences on one specific domain (i.e. symbolic interests) of the vocational interest measure focusing on interests toward the Science, Technology, Engineering, and Math (STEM) areas; STEM Interest Complexity Measure (Toker & Ackerman, 2012). The measure was developed to incorporate STEM-related tasks that vary in their complexity levels to represent a more comprehensive assessment of interests that pertain to Holland’s Realistic and Investigative t...
Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersinde Probleme Dayalı STEM Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Karahan, Engin; KILIÇ, ZEYNEP; ANAGÜN, ŞENGÜL SAİME (2016-11-15)
Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretmen Adaylarının Genetik Konusu Üzerine Teknolojik Pedogojik Alan Bilgileri.
Yılmaz Tüzün, Özgül(2011-12-31)
Bu çalışma öğretmen adaylarının belli bir konu üzerindeki teknolojik pedagojik alan bilgileri hakkında bilgi toplamayı amaçlamaktadır. Bu sayede etkili teknoloji entegrasyonu için gerekli olan bilgi türlerine öğretmen adaylarının sahip olup olmadığı araştırılacaktır. Bu çalışmaya İç Anadolu Bölgesindeki üniversitelerden ODTÜ, Hacettepe, Gazi, Osmangazi, Selçuk, Erciyes, Aksaray ve Ahi Evran üniversitelerindeki ilkögretim bölümü fen bilgisi öğretmenliği programlarında eğitim gören öğretmen adayları katılacak...
Citation Formats
E. Karahan, S. CANBAZOĞLU BİLİCİ, and A. ÜNAL, “Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) eğitimine medya tasarım süreçlerinin entegrasyonu,” presented at the International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İstanbul, Türkiye, 2014, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://ejercongress.org/pdf/Congress.pdf.