Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Fen Bilimleri Dersinde Mühendislik Tasarım Temelli Algodoo Etkinlikleri: Eylem Araştırması
Date
2018-12-01
Author
özer, ibrahim evren
CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF
Karahan, Engin
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
99
views
0
downloads
Cite This
URI
https://app-bap.cbu.edu.tr › files › 2018/12
https://hdl.handle.net/11511/98413
Conference Name
Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Fen bilimleri Dersinde Algodoo Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Özer, Ibrahim Evren; Canbazoğlu Bilici, Sedef; Karahan, Engin (2016-01-01)
Fen Bilimleri Öğretiminde Teknoloji Kullanımı
Çetinkaya Aydın, Gamze; Çakıroğlu, Jale (Anı Yayıncılık, 2019-01-01)
Fen Bilimleri Oğretmenlerinin Surdurulebilir Kalkınma Hedefleri Farkındalığı: Bir Durum Calışması
Tatlılıoğlu, Eda; Öztekin, Ceren (2019-05-02)
Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersinde Probleme Dayalı STEM Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Karahan, Engin; KILIÇ, ZEYNEP; ANAGÜN, ŞENGÜL SAİME (2016-11-15)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknopedagojik Eğitim Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Tanrısevdi, Mine; Çakıroğlu, Jale (2021-05-21)
Hızla gelişen günümüz teknolojileri ve yaşanan COVID-19 pandemisi düşünüldüğünde, öğretmenlerin bu değişime ayak uydurması beklenmektedir. Bu bağlamda, farklılaşan öğrenci ihtiyaçları, uzaktan eğitimin yaygınlaşması ve zorunlu hale gelmesi, Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) araştırmalarına verilen önemi artırmaktadır. Bu nedenle bu çalışmanın temel amacı, fen bilimleri öğretmenlerinin teknopedagojik eğitim yeterlik düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelemektir. Bu temel amaç kapsamında fen b...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
i. e. özer, S. CANBAZOĞLU BİLİCİ, and E. Karahan, “Fen Bilimleri Dersinde Mühendislik Tasarım Temelli Algodoo Etkinlikleri: Eylem Araştırması,” presented at the Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 2018, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://app-bap.cbu.edu.tr › files › 2018/12.