Fen Bilimleri Dersinde Mühendislik Tasarım Temelli Algodoo Etkinlikleri: Eylem Araştırması

2018-12-01
özer, ibrahim evren
CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF
Karahan, Engin

Suggestions

Fen bilimleri Dersinde Algodoo Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Özer, Ibrahim Evren; Canbazoğlu Bilici, Sedef; Karahan, Engin (2016-01-01)
Fen Bilimleri Öğretiminde Teknoloji Kullanımı
Çetinkaya Aydın, Gamze; Çakıroğlu, Jale (Anı Yayıncılık, 2019-01-01)
Fen Bilimleri Oğretmenlerinin Surdurulebilir Kalkınma Hedefleri Farkındalığı: Bir Durum Calışması
Tatlılıoğlu, Eda; Öztekin, Ceren (2019-05-02)
Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersinde Probleme Dayalı STEM Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Karahan, Engin; KILIÇ, ZEYNEP; ANAGÜN, ŞENGÜL SAİME (2016-11-15)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknopedagojik Eğitim Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Tanrısevdi, Mine; Çakıroğlu, Jale (2021-05-21)
Hızla gelişen günümüz teknolojileri ve yaşanan COVID-19 pandemisi düşünüldüğünde, öğretmenlerin bu değişime ayak uydurması beklenmektedir. Bu bağlamda, farklılaşan öğrenci ihtiyaçları, uzaktan eğitimin yaygınlaşması ve zorunlu hale gelmesi, Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) araştırmalarına verilen önemi artırmaktadır. Bu nedenle bu çalışmanın temel amacı, fen bilimleri öğretmenlerinin teknopedagojik eğitim yeterlik düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelemektir. Bu temel amaç kapsamında fen b...
Citation Formats
i. e. özer, S. CANBAZOĞLU BİLİCİ, and E. Karahan, “Fen Bilimleri Dersinde Mühendislik Tasarım Temelli Algodoo Etkinlikleri: Eylem Araştırması,” presented at the Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 2018, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://app-bap.cbu.edu.tr › files › 2018/12.