Fen bilimleri Dersinde Algodoo Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri

2016-01-01
Özer, Ibrahim Evren
Canbazoğlu Bilici, Sedef
Karahan, Engin

Suggestions

Fen Bilimleri Dersinde Mühendislik Tasarım Temelli Algodoo Etkinlikleri: Eylem Araştırması
özer, ibrahim evren; CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF; Karahan, Engin (2018-12-01)
Fen Bilimleri Öğretiminde Teknoloji Kullanımı
Çetinkaya Aydın, Gamze; Çakıroğlu, Jale (Anı Yayıncılık, 2019-01-01)
Fen Bilimleri Motivasyon Ölçeğinin Türkçe ye ve Kimya ya Uyarlanması Geçerlik Çalışması
Çetin Dindar, Ayla; Geban, Ömer (2015-03-01)
Pre-service Science Teachers' Approaches to Classroom Assessment
Çayır, Ayşenur; Sungur, Semra; Department of Science Education (2022-9-2)
The main focus of this study to examine Turkish pre-service science teachers’ approaches to classroom assessment, their conceptions of assessment, and the link between their apporaches to and conception of assessment. For the purpose of the study, a mixed method research design was used. In quantitative part, 676 pre-service science teachers, who enrolled 12 universities in six regions of Turkey, participated. The adapted version of Approaches to Classroom Assessment Inventory was administered to participan...
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yoğunluk KonusundaKavram Yanılgılarının Belirlenmesi
Demirci, Sinem; Şen, Mehmet (2015-09-12)
Citation Formats
I. E. Özer, S. Canbazoğlu Bilici, and E. Karahan, “Fen bilimleri Dersinde Algodoo Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri,” Trakya Eğitim Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 28–40, 2016, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://dergipark.org.tr/en/pub/trkefd/issue/21483/230241.