Improving oral skills of intermediate students of english through additional functional activities: A case study

Download
1991
Tolon, Ayla

Suggestions

Improving English Vocabulary Knowledge of Visually Impaired People: A Design-Based Research Approach
Yurdagül, Cemil; Kamalı Arslantaş, Tuğba; Yasan Ak, Nehir; Gül, Abdülmenaf; Yıldırım, Zahide (2017-10-11)
Görme engelli bireylerin yabancı dil kelime bilgilerinin geliştirilmesi: tasarım tabanlı araştırma yaklaşımı
Gül, Abdülmenaf; Kamalı Arslantaş, Tuğba; Yasan Ak, Nehir; Yurdagül, Cemil; Yıldırım, Zahide (DergiPark, 2018-01-01)
Bu araştırmanın amacı görme engelli bireylerin İngilizce kelimelerin doğru yazılışını öğrenmeleri için erişilebilir web ve mobil öğrenme ortamının geliştirilmesi ve bu ortamların görme engelliler için etkililiğinin araştırılmasıdır. Çalışmada tasarım tabanlı araştırma yaklaşımı kullanılmış ve üç döngü uygulanmıştır. İlk iki döngüde web sitesinin gelişim süreci tamamlanmış ve üçüncü döngüde mobil uygulama geliştirilmiştir. Çalışmaya uygun örnekleme yöntemiyle seçilmiş 11 yetişkin görme engelli katılmıştır. V...
Improving English Vocabulary of Visually Impaired People: A Design-based Research Approach
Yurdagül, Cemil; Kamalı Arslantaş, Tuğba; Yasan Ak, Nehir; Gül, Abdülmenaf; Yıldırım, Zahide (2017-12-17)
Improving Perceptual Quality of Spatially Transformed Adversarial Examples
Aydın, Ayberk; Temizel, Alptekin; Department of Modeling and Simulation (2022-8)
Deep neural networks are known to be vulnerable to additive adversarial perturbations. The amount of these additive perturbations are generally quantified using Lp metrics over the difference between adversarial and benign examples. However, even when the measured perturbations are small, they tend to be noticeable by human observers since Lp distance metrics are not representative of human perception. Spatially transformed examples work by distorting pixel locations instead of applying an additive perturba...
Improving active vocabulary and developing speaking through drama in ELT classes
Tokmakçıoğlu, Zeynep; Bear, Ayten C.; Department of English Language Teaching (1990)
Citation Formats
A. Tolon, “Improving oral skills of intermediate students of english through additional functional activities: A case study,” Middle East Technical University, 1991.