Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Fiziğe Giriş
Date
2018
Author
Özpineci, Altuğ
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
89
views
0
downloads
Cite This
Orta Öğretim öğrencileri için hazırlanan bu derste tek boyutta hareket, vektörler, üç boyutta hareket ve Newton'un hareket yasaları konuları ele alınmaktadır.
URI
https://ocw.metu.edu.tr/course/view.php?id=299
https://hdl.handle.net/11511/37112
Collections
Department of Physics, Course Material
Suggestions
OpenMETU
Core
Eğitimcilerin Yüz Ve Söylemlerinde Duyguların İfadesi
Karaman, Abdullah Cendel(2011-12-31)
Bu çalışmada deneyimli öğretmenler ve öğretmen adaylarının yüz ifadelerinin otomatik çözümlemesi yapılacaktır. Seçilen ders durumlarında, bu öğretmenlerin duygusal tepkilerinin benzeştiği veya farklılaştığı durumlar incelenecektir. Belirlenen duygu ifadelerinin yanı sıra, video da yer alan anlarla eşleştirilen söylem çözümlemesi yapılacaktır. Bu çalışma sonucunda öğretmenlerin dersleri ile ilgili duygu çözümlemeleri önemli göstergeler sağlayacaktır. Bunlar hem lisans düzeyinde öğretmen eğitimi hem de hizmet...
Tasarımda Çocuk Temsilleri Üzerine Bir Derleme Çalışması
Erbuğ, Çiğdem; Süner, Sedef (Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi; 2018)
Tasarımcılar için kullanacı imgeleri, tasarım sürecinde dolaylı ya da doğrudan, açık veya örtük biçimlerde referans olmaktadır. Tasarlanan ürünün kimler tarafından kullanılacağını tahayyül etmek, tasarlama eylemini somutlaştırmakta ve tasarım kararlarını meşrulaştırmakta bir aracı haline gelir. Söz konusu kullanıcı grubu, tasarlama eylemini yapanın imgelemiyle örtüştükçe, bu kullanıcıların gerçek hayat deneyimlerine temas eden anlamlı ve isabetli ürünler geliştirilebilmesi olasılığı artar. Çocuklar için ürü...
The Role of Art in Science
Jong, Taeke M. de (Middle East Technical University, Faculty of Architecture, 2010)
The study of architectural, urban and related technical design struggles with its context sensitivity hampering a contextless and categorybound scientific generalization. Many concepts describing design issuesare different from the categories and variables of empirical science.Incomparable categories such as ‘strong’, ‘useful’ and ‘beautiful’ haveto be combined in design. These combinations cannot be expressed in a‘statement-based’ scientific discourse. Design annoyingly jumps throughits sentences and state...
Biyolojik Malzemelerin T-Işınları İle Karekterizasyonu
Altan, Hakan; Midilli, Yakup; Karagöz, Burcu(2015-12-31)
Araştırmacılar için terahertz (THz) dalga boylarına dayanan teknolojiler ve uygulamalar fizik alanındaki birçok olayı aydınlatabilmesi yönünden benzeri olmayan bir kazanç sağlamaktadır. Bu çeşitli uygulamalar arasında en iyi sonuç alınan yöntemler atmalı THz spektroskop sistemlerinin geliştirilmesi ve bunların farklı malzemelerdeki uygulamaları olmuştur. Bu proje çalışmasında son bir yıldır Ankara Üniversitesi Diş hekimliği Fakültesi öğretim üyesi Doç. Dr. Kıvanç Kamburoğlu ile başlattığımız T-ışınları ile ...
Bilgi, Bilim, Teknoloji ve Yenilik: Kavramsal Tartışma
Akçomak, İbrahim Semih; Erdil, Erkan; Pamukcu, Mehmet Teoman; Tiryakioğlu, Murad (Science And Technology Policies Research Center, Middle East Technical University (Ankara, Turkey), 2016-01-01)
Bu bölüm kitapta sıklıkla atıfta bulunulan ve ilerleyen bölümlerde derinlemesine incelenen bilgi, teknoloji, teknolojik değişme, teknolojinin yayılması, Ar-Ge, yenilik ve fikri mülkiyet hakları gibi kavramların kısaca açıklanmasını amaçlamaktadır. İlk olarak malümat ve bilgi arasındaki farka değinilecek daha sonra ise bilgiyi yaratmak için yürütülen Araştırma ve Geliştirme (Ar-Ge) faaliyetlerinin kapsamı üzerinde kısaca durulacaktır. Ar-Ge faaliyetleri neticesinde yeni bir teknoloji ve/veya ürün ya da süreç...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
A. Özpineci, “Fiziğe Giriş,” 00, 2018, Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://ocw.metu.edu.tr/course/view.php?id=299.